• Legacy

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Jonazid skrev 2012-02-25 16:29:57 följande:
    Räcker med hon säger hon gillar CM, så avslutar ja med henne och går vidare.

Jag älskar CM

okaaaj jag är fortfarande sjuk, helt jävla sjukt om man får säga det själv, jag fick åka hem tidigt igår ju fyyyy vad trist det var, fick feberfrossa IGEN!

fan man undrar ju om det är något fel på immunförsvaret alltså. Men jag har haft otur. DIREKT när jag blir frisk igen så ska jag börja träna igen och fan aldrig sluta, det är det enda som håller mig frisk ju! 

Jag ska kanske jobba som callgirl idag, har fan ingen röst kvar, satt och sjöng på schnappi das kleine krokodil i bilen idag med mitt ex bredvid, han bad mig hålla käften, jag fattar inte det som är så vackert *schniii schna schnappi schnappu schnappi schnapp!*

">

• Legacy
    NatalieH skrev 2012-02-25 16:39:43 följande:
    Haha va fan är det där?!

Men du får ju inte vara sjuk hela tiden
    Blev en lugn kväll igår då med andra ord?

Lugn nej för fasen gud vad jag garvade och hade skoj men jag var nykter, TUR det kan jag säga med tanke på hur jag mådde i slutet men med rätt sällskap så behöver man inte dricka uppenbarligen för att ha sjukt skoj

Okej vilken skön diskussion ni har här om Ceasar Milan, riktigt hjärtlig måste jag säga    
  • Legacy
    NatalieH skrev 2012-02-25 16:42:10 följande:

Lindsey gillade Schnappi iaf

hahaha han är för sööööt ju finns på engelska och svenska med har jag för mig men jag tror tyska är originalspråket jag älskar såntdär urtöntigt sött
  • Legacy
    NatalieH skrev 2012-02-25 16:45:31 följande:

Haha mm Lindsey är ju inte ens ett år ännu, det var mycket passande för henne

det är jag och din ettåring, samma mentala nnivå
  • Legacy
    Jonazid skrev 2012-02-25 16:46:42 följande:
    Gick med på forumet idag. Bor utanför Jönköping. Vart ska man helst bo?

Göteborg
  • Legacy
    Glädje58 skrev 2012-02-25 16:46:00 följande:
    Det där med sparkarna som kommer ur tomma intet för hunden är ett bra sätt. Hunden ska ju sätta obehaget i samband med ett olämpligt beteende. 

Jajemen det brukar jag köra på katterna, hela tiden
  • Legacy
    Legacy skrev 2012-02-25 16:50:36 följande:

Jajemen det brukar jag köra på katterna, hela tiden

Jag känner att jag måste lägga till att jag är ironisk nu, så ingen tror att jag sparkar på mina kissemissar, fy vilken hemsk tanke. Jag tror de flesta här vet att jag är djurvän och inte gillar sånna där metoder. Så ni vet det var IRONI
  • Legacy

Nån som ser på schlagern? Verkar som om det var Greklands bidrag nyss. Gillade en twitterkommentar " Björn Ranelid kom tillbaka allt är förlåtet! "

• Legacy

Ispåse på pannan! Varför kom jag inte på detta tidigare det är som en orgasm! Aah kyla

• Legacy

Fast tror du jag har råd att köpa massa öl till alla :-P

Glädje58 skrev 2012-02-25 23:20:32 följande:
    Ölen köper jag inte

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!