• Legacy

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Jonazid skrev 2012-02-26 11:21:10 följande:
    Mer flört och mindre bombning.

Är detta en flörttråd nu
  • Legacy
    Jonazid skrev 2012-02-26 11:56:32 följande:
    Ja vet ej, är ny Tungan ute

Läs TS men jo det sker flörter ibland ändå såklart men primärt är det la inte det
  • Legacy
    Night sky skrev 2012-02-26 11:59:37 följande:
    Men Legacy... visst har det väl flörtats här i tråden tidigare?

det tror jag fabn inte hahaha men ingen har innan gått in och trot att det är en flörttråd fan vad missförstådd jag blev nu Tungan ute jag håller käften
  • Legacy
    Jonazid skrev 2012-02-26 12:01:08 följande:
    Innan ni bomba sönder den?

_Va?
  • Legacy

Nån som sa ligga? Det är ju det man gör på dejt nummer 1 som tidsfördriv för att slippa den pinsamma tystnaden

jag blev precis sjukskriven 2 veckor. Nu jävlar ska jag bli frisk!

• Legacy

Legacy skrev 2012-02-26 17:38:30 följande:
    Nån som sa ligga? Det är ju det man gör på dejt nummer 1 som tidsfördriv för att slippa den pinsamma tystnaden

jag blev precis sjukskriven 2 veckor. Nu jävlar ska jag bli frisk!

Fest hos mig eller? Oskyldig

• Legacy
    FjärilVingad73 skrev 2012-02-26 19:05:21 följande:
    Jag har levt ett liv med så jävla många tabun att jag försöker att inte ha några längre (jo, jag har vissa gränser ändå förstås!)...

Så om jag träffar nån som jag känner att det är OK att ha sex med första gången vi ses, så har jag det om han också vill. Inte konstigare än så!

Jag tycker det är en bra inställning, livet är för kort för en massa konstiga regler
  • Legacy
    FjärilVingad73 skrev 2012-02-26 19:19:16 följande:
    Ungefär vad jag tyckte... Så jag vände reglerna ryggen och lever mitt liv som jag vill, så länge det känns bra!

Det där är nyckeln till allt, man ska må bra så länge man inte skadar någon så är det den bästa regeln Glad
  • Legacy
    Glädje58 skrev 2012-02-26 20:07:18 följande:
    Är det infektion i kroppen?

Bihåleinflammation, virus, svårt att andas och lite annat, jag har dragit på mig rubbet jag hoppas på att slippa vara hemma två veckor iallafall fy fan vad trist, och jag missar mitt stora framträdande för vår VD nu för att jag är sjuk
  • Legacy
    Heidi1 skrev 2012-02-26 21:07:09 följande:

Ja det är det. Har nu lyckats att bygga upp mitt socialaliv som mitt ex sabade för mig och det vill jag inte ska hända ingen.

mig blir du inte av med mohahaha {#emotions_dlg.djavulsk} *klamrar mig fast i Heidis ben och ser lite psycho ut*
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!