• Legacy

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Heidi1 skrev 2012-02-26 21:12:50 följande:

Toppen för du blir inte av med mig heller {#emotions_dlg.flower}

Hoppas ni inte minns när jag satt och gungade på en stol helt nykter och spelade på läpparna i fredags och svor på att jag var frisk och inte behövde läggas in Oskyldig
  • Legacy
    Glädje58 skrev 2012-02-26 21:21:05 följande:
    Fan vad typiskt, hoppas du kommer på fötter snart. Kan du inte köra ditt framträdande via länk?

Ingen röst så jag kan inte prata utan att låta som Happy Feet!
  • Legacy
    Heidi1 skrev 2012-02-26 21:22:45 följande:

Hahaha så full var jag inte då

SkrikandesSkrattande
  • Legacy
    Heidi1 skrev 2012-02-26 21:27:19 följande:

Hihi du får skylla på mig och Jenny.Vi tre skrattade ju rätt mycket.

hahaha ja verkligen, som sagt i rätt sällskap behövs absolut inte alkohol för att kunna skratta sig helt fördärvad
  • Legacy
    Anonym (snygg/stygg) skrev 2012-02-26 21:42:01 följande:
    men lägg ner nu, så bara för att jag inte klarade de så är jag omogen eller? han fick inte fram ett ord och de är inte så kul att inte höra vad han säger, det va liksom inte lite stamning. tycker du va taskig nu.

tycker också synd om killen och jag va trevlig mot honom. 

Lyssna inte på sånna ogenomtänkta kommentarer jag fattar vad du menade iallafall, du var ju inte elak mot honom liksom. Tänk inte mer på den kommentaren nu! *kramar om*
  • Legacy

Jag kan knappt komma alls utan hjälpmedel och hatar när killen envis som en åsna försöker ändå då händer det som sin egotripp att få en att komma trots att man säger som det är, kommandet är enväldigt liten del av sexet för mig helhetsupplevelsen är så mycket viktigare!

Madida skrev 2012-02-27 16:13:17 följande:
    Haha, det är ingen självklarhet att tjejen kommer och låt för guds skull inte tjejen veta att du ser det som en självklarhet. Den pressen underlättar inte en orgasm för en tjej. Vissa har lätt för att komma, andra inte.

• Legacy

Men du hade väl inte legat runt en massa så du kanske inte har så stora referensramar , sen har iaf jag fejkat med en hel del, man orkar ju inte hålla på i en evighet det blir ju inte skönt då!

Jonazid skrev 2012-02-27 16:18:06 följande:
    Brukar inte diskutera sådant innan sexet. Kanske haft tur och mött sådana som haft lättare för det. Mött en som ej gick med, riktigt knäckande vid den tiden då ja var yngre.

• Legacy
    Heidi1 skrev 2012-02-27 20:13:02 följande:

Jo först börjar min dag att försäkringskassan är helt dumma i huvudet. Sen var jag på vårdcentralen med min envisa hosta, fårr luftrörskatarr.

När jag kör från dagis så får jag punka, den ende som kom och frågade om jag behövde hjälp var en kvinna.
    Inget kul och byta däck med luftrörskatarr kan jag lugnt säga. 

När jag lagar middag så upptäcker jag att lilla tjejen harr fått tag i en sax och klippt sönder ett par byxor. Hon berättade att det var håll i dom så tydligen gjorde det inget då enligt henne. Sen så hade hon klippt sin lugg och håret vid öronen.

Så här har min dag varit på ett ungefär. 

Nämen fy... men du ska se att det blir mycket bättre imorgon allting då! {#emotions_dlg.flower}kramar!

Jag anmälde mig precis till ett träningsläger i tyskland i april. woho nu jävlar ska jag komma igång med rodden igen!  
  • Legacy
    Racer x skrev 2012-02-27 20:20:08 följande:
    Nån som vill ha en systemkamera???? {#emotions_dlg.djavulsk}

Inte helt gratis förstås.

krånglar den för dig eller den enda jag vill ha är möjligen en EOS 450D
  • Legacy
    Racer x skrev 2012-02-27 20:21:55 följande:
    Canon 40D med batterigrepp, Sigma 17-70,70-200/2,8, Canon 50mm/1,8

kan man filma med den?
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!