Inlägg från: lemonina |Visa alla inlägg
  • lemonina

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Näckrosen skrev 2012-12-30 09:18:19 följande:
    Hej på er. Nu var det lääänge sedan jag skrev här. Har varit inne och läst emellan åt.

Vill bara berätta att jag hittat min prins på HP. Efter alla turer fram och tillbaka och hit och dit så fanns han bara där...

Grattis

Colan: det låter riktigt jobbigt. Konstig lärare! Hoppas du knäpper henne på näsan.
    I acted like it wasn`t a big deal when really it was breaking my heart
  • lemonina
    Vanilla ice queen skrev 2012-12-30 13:30:41 följande:
    Jisses, folk från tråden droppar av som ickesinglar hela tiden Men vi är ett järngäng som håller oss kvar som det
    Japp kan tillägga att det inte fanns någon snygging att hångla med ute heller för den delen. Men såg lite före detta big brother kändisar höhö.

Jag och min kompis har konstaterat att det verkligen inte finns några snygga killar här. De flesta ser ut enligt följande koncept: halvflint, prilla under läppen och munkjacka. En annan försöker ju iallafall piffa till sig när man går ut men då blir man besvken när man kollar sig runt och inser att inte killarna gör det. Massor av snygga tjejer finns det i stan iallfall.   
  • lemonina
    Vanilla ice queen skrev 2012-12-30 14:19:33 följande:
    Lemmo: Låter som Eskilstuna. Kan varmt rekomendera dig att ta en västeråsrunda med mig Finns många snyggingar där

Ja det tycker jag att vi borde köra på snart
  • lemonina
    Vanilla ice queen skrev 2012-12-30 14:45:25 följande:
    Lemmo: Det tycker jag med Kanske tom hinns med innan götet
    Ja det kanske det gör vi kan kika lite på när det skulle kunna passa. När du har barnfi helg eller inte jobbar.
    lemonina skrev 2012-12-30 14:35:59 följande:

Ja det tycker jag att vi borde köra på snart

Ett heavygym?! haha tänker på långhåriga hårdrockare i stället som går omkring i mysbyxor och ligger och skriker under en bänkpress

• lemonina
    Vanilla ice queen skrev 2012-12-30 14:57:34 följande:
    Lemmo: Barnfri nästa helg och helgen den 18e
    Helgen den 18 skulle kunna passa men på lördagen då va? annars finns risken att jag kommer somna kl 8 på kvällen
  • lemonina

Jag hade visst kvar mitt HP konto så nu är jag där igen och spanar om jag hittar något intressant. Det första jag fick var ett mail från en kille utan kort som sa att han kände igen mig från juldagen. Konstigt för jag var inte ens ute då

• lemonina
    Vanilla ice queen skrev 2012-12-30 15:16:07 följande:
    Jo men den 19/1 blir väll görbra Vi kan preliminära det

Det låter kanon skulle vara roligt!
  • lemonina
    Vanilla ice queen skrev 2012-12-30 15:19:33 följande:
    Hahaha killar på dejtingsidor har alla möjliga tricks för sig för att man ska skriva *suck* Har också fått en sådan att "såg dig på stan". Måste säga att sedan jag lade ner nätjoxet och började våga ragga irl så har jag hittat några guldkorn

hahaha ja jag fattar inte vad jag trodde skule vara så intressant nu. Men det finns en som ser lite halvsnygg ut sådär på bilderna men jag befinner mig utanför hans ålderspann buhuu Gråter
  • lemonina
    Vanilla ice queen skrev 2012-12-30 15:31:03 följande:
    Lemmo: Över eller under åldersspannet?

Näckrosen: Japp, är etunabo men drar "hem" till V-ås över nyår

Över...jag är helt enkelt för gammal för honom, man fick vara max 30. Han är 28 år tror jag.
  • lemonina
    ulfsas skrev 2012-12-30 15:36:04 följande:
    Inte lätt att bli gammal Glad
    haha näe det är ju inte det.
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!