Inlägg från: giftgrodan |Visa alla inlägg
  • giftgrodan

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Anonym (Hopplös:)) skrev 2011-08-05 19:19:23 följande:
    Men då är frågan...Har du bara fått chansen en gång eller har du bara tagit chansen en gång?
    det förra. Visst, det är en del som jag inte ens har svarat på, när jag sett från början att det liksom inte skulle funka, men jag har svarat på alla vettiga, tycker jag. Men det har bara runnit ut i sanden, fattar inte vad jag gör för fel. Har fortfarande kontakt med killen jag träffade dock, han är trevlig.
  • giftgrodan
    Anonym (Dejting) skrev 2011-08-07 19:41:35 följande:

Hör på det här: får en flir av en kille som inte alls är min typ (kortare plus plus annat) men tänker att jag ska gå utanför mina ramar och svarar på flirten. Här är hans nästa mail till mig:

Hej, undrar om jag skulle kunna få göra dig gravid?

Jag är mållös!!!!!!!!!!!!!!!! Gissa om han blev blockad. Fast nu funderar jag på att fråga honom, i ren utbildnings-/forskningssyfte vad som fick honom att skriva så till mig.

det funkade ju för Strindberg
  • giftgrodan
    Anonym (Hopplös:)) skrev 2011-08-07 20:55:16 följande:
    Nej jag skulle absolut kunna träffa någon så spontant. Men sen är jag lite konstigt, som ni t.ex....Pratar med en superhärlig man. Charmig, intelligent, rolig och snygg. Jag blir glad av hans mail och kan nästan dra mig för att träffa honom, för tänk om vi inte alls klickar...då kommer jag sakna hans mail massa. Likaså att övergå till msn, då får jag ju inte så långa härliga brev längre.
    Ja jag är märklig, jag vet
    det tror jag inte är så märkligt, jag förstår precis hur du menar! Så var det med mig och en kille för jääättelänge sen, det var ingen dejtingsida eller nåt sånt, men vi hade börjat chatta och kom jättebra överens. Så träffades vi och det var bara platt fall, liksom. Efter det blev det ju sig aldrig likt igen...
  • giftgrodan

Ja, om du hade skickat TJUGO meddelanden hade du kanske lyckats skrämma iväg honom, men nu? Allt du har gjort är ju att visa att duär intresserad av en fortsättning. Jag instämmer i föregående talare helt och hållet

• giftgrodan

men att hitta folk som är ekonomiskt oberoende kan väl inte vara det lättaste? Eller du menar oberoende av en eventuell partner?

• giftgrodan
    Anonym (ny) skrev 2011-08-08 19:35:15 följande:
    jag har redan fått ja för dejt han väntar på mig...men jag tar mig liksom inte iväg!
    och gå bara dit och förvänta dig inte att det ska vara ditt livs kärlek. Gå bara för att det är kul!

Nu har du fått så många råd att nåt borde passa!
  • giftgrodan
    Anonym (Råd tack) skrev 2011-08-08 22:17:18 följande:
    Ja, jag får väl göra det, men har inga förhoppningar. Behöver nog dessutom en kille som kan ta för sig själv Flört

Ah spännande med dejten din!! Jo jag läste om dig innan i inlägg 871 bla hehe Önskar dig verkligen all lycka till!!

Bor också i Sthlm

Är med på HP. Du med? Får så extremt mycket meddelanden, uppe i 1200 st nu på en månad, och då är jag kanske inloggad en gång var tredje dag- nu inte sen en vecka. Men de flesta är bara idioter, tyvärr
    oj. Jag får typ ett i veckan :O
  • giftgrodan

ja, det undrar jag med. Chattat med en på msn ganska frekvent i ngra dagar, och sen helt plötsligt är han aldrig inloggad. Jag är ju inte dummare än att jag förstår att han har satt sig som "osynlig", men liksom.. varför?

• giftgrodan

Glädje58: jag känner lite som du, om än inte på samma sätt. Jag är ändå bara trettio.. men det känns som att jag är lite "efter" mina jämnåriga på något sätt. Jag känner mig tyvärr ofta barnslig på grund av det. Sen tycker jag att det finns så många som har gubbat till sig utseendemässigt redan vid trettio, det är svårt att förstå att jag är lika gammal som de!

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!