• Cosan

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Lilly11 skrev 2011-11-02 00:27:10 följande:
    Hmm.....ska vi sluta avtal på att sluta upp med de dumheterna? Är du också med på det cosan?
    Hahah, jo man kunde önska det. Har fan haft samtal med min mamma för förstå vad jag hållt på med.
  • Cosan
    Lilly11 skrev 2011-11-02 00:29:34 följande:
    Det lät ju annorlunda. Mysk rysk medicin ska man nog akta sig för.

Lägg upp ett till konto då....så vi får lite skvaller..
    Får fundera lite, kollade runt och folk verkar på tok för normala för mig. Lägger upp värsta tonårs bilder med U-ring. Ska man lägga upp en bild på sin mage där eller Tungan ute Känns lite patetiskt.
  • Cosan
    Glädje58 skrev 2011-11-02 00:38:58 följande:
    Fan, det var nog bra att jag lämnade ut mitt hp-konto här. För nu har redan tre kvinnor hört av sig och vill leva med mig.
    GÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖT
  • Cosan
    Anonym (h) skrev 2011-11-02 15:58:39 följande:
    hade en helmysig andra dejt i måndags kväll hemma hos dejten, drack vin o pratade o en massor av mys.
    slutade med att jag sov över hos han happy happy me
    Gogo Glad Låter nästan som om du lyckades scora Flört
  • Cosan
    Lilly11 skrev 2011-11-02 17:04:41 följande:
    Typiskt ex.

Och apropa ex - stämmer det där om att man hettar om öronen så är det någon som pratar skit om en. Mina vanligtvis kalla öron är alldeles heta. ....eller nu när jag känner efter så är det högra hett och det vänstra kallt. Vad betyder det?
    Det vänstra ska enligt traditionen vara det ditt ex talade i, blir kallt nu när han är på väg bort och det högra blir vart nu när någon ny är på väg in Tungan ute
  • Cosan

Attan fick lite väl mycket ångest när jag kollade runt på HP, Hur i hela friden ska man kunna hitta någon där man passar med? Helst sjukt alla gillar resa, shoppa, mysiga hemma kvällar. Tror inte kvinnor som jag passar ihop med registrerar sig på sådana sidor. Vart hittar man freaks som är normala känslomässigt?

• Cosan
    Lilly11 skrev 2011-11-02 22:13:03 följande:
    Typ...fast det konstiga är att det verkar vara mer seriösa killar som hör av sig. Jag har fått frågor om jag är bra på att laga mat tex =) ...Det finns nog en del bebissugna killar med.
    Nja, de oseriösa ser det nog mest som ett problem om man direkt målar upp problemet, så att säga. Kan tänka mig att några med mer omvårdande egenskaper visar intresse. 
  • Cosan
    Anonym (Mojo) skrev 2011-11-02 22:22:36 följande:
    Helgon.se?
    Nja, bilden på sidan får mig bara att tänka på känslomässiga freaks. Jag har lixom ingen klädstil, bär de kläder jag får av min sponsor, typ själlös klädstil Tungan ute Kanske skulle börja sy mina egna kläder :) 
  • Cosan
    Anonym (ny) skrev 2011-11-02 22:23:29 följande:
    vad är det som är fel? vad vill du träffa för tjejer då?
    Ja det hade varit roligt att träffa en kvinna som typ var uppfinnare och lite nördig så att säga. 
  • Cosan
    Lilly11 skrev 2011-11-02 22:36:22 följande:

Hahaha....kille vid namn "Solochvår" söker kort romans....

Hahaha Skrattande Hade varit klockren om han skrivit: söker livslång romans Flört
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!