• Cosan

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Anonym (ny) skrev 2011-11-14 19:38:24 följande:
    haha aldrig spelat men det kanske man kan testa...
    Mycket bra sport för att göra lite sexiga poser, inbjuder även till många lägen för tafs, men det får man hålla sig lugn med på första dejten Tungan ute
  • Cosan
    Anonym (ny) skrev 2011-11-14 20:05:05 följande:
    även om man inte kan spela alls? haha ser bara framför mig hur jag missar, hur jag skrattar så tårarna sprutar och att jag blir illröd i ansiktet
    Har ingen betydelse, vicka lite på rumpan, lite fokuserade blickar, lite psykblickar till motståndaren :) 
    It's a mind game Demon 
  • Cosan
    Anonym (Mikaela) skrev 2011-11-14 22:50:42 följande:

Hur blir man inte ytlig på dessa sidor,
    får hur många mail som helst vareviga dag.

Men jag hittar typ 1 på hundra som jag skulle kunna tänka mig att dejta..

Känner mig så dissande.. :(

Tragiskt av mig är bara förnamnet.

Skriv sanning om dig själv! Ett lätt sett att bli av med folk. 
  • Cosan
    Lilly11 skrev 2011-11-14 23:21:39 följande:
    Spaning - Är det inte trist med alla dessa presentationer som börjar med något negativt, bittert typ

- det är så svårt att skriva om sig själv
    - här är visst alla resgalna och vältränade
    - kommer inte på nåt att skriva så fråga
    - mm
    Jo fast sen är det vissa som totalt ballar ur i typ bitterhet och hat, blandat med torr humor, samt snyggt kombinerat med bilderna. De är grymt roliga och det är de jag inte kan låta bli att skriva till. De svara oxå Tungan ute 
  • Cosan
    Anonym (Hopplös:)) skrev 2011-11-17 18:32:03 följande:
    Visst är det väl så att om han ställde in dejten så är det han som borde föreslå en ny?
    Jag tycker den som ställt in ska föreslå ny. Jäkla typ som bara ställer in sådär Demon Vad tänker folk med, kan de inte planera någonting alls?
  • Cosan
    Anonym (jobbigt) skrev 2011-11-17 20:51:00 följande:
    fasiken va det tar på en att hålla till i dejtingträsket... Har mailat med en kille i ett par månader o även pratat en del på msn, han verkade hur mysig som helst. I veckan bestämde vi att vi ska ses, han var mer på än vad jag var. Blev vänner på facebook. Fick mail att han tycker jag är fin. Sen har han pausat sitt medlemskap och tagit bort mig från facebook o på msn. Vad hände där liksom??? 
    Sjukt frustrerande att snacka med olika killar o prata om sig själv o ditten o datten för att sen bara rinna ut i sanden.. 
    Ja, kan bara hålla med. Finns faktiskt mycket annat roligare i livet. För tillfället håller jag mig helt lugn med dejtande.  
  • Cosan
    Anonym (jobbigt) skrev 2011-11-17 21:14:56 följande:
    ja visst finns de det;)
    jag ska på en troligen grym fest om ett par veckor, det blir jag o 25 par, haha
    behöver jag ens nämna att det inte finns några i min bekantskap som ens känner några andra singlar än mig...
    Men DOING, Snacka om att känna sig som outcast i det sällskapet. Kanske kan bli grym fest ändå? 
  • Cosan
    Anonym (Min tur snart?) skrev 2011-11-17 22:25:30 följande:
    Nä, och det tänker jag inte heller... men f-n jag tänder på honom och han tänder på mig med, har jag både märkt och han har sagt... så ha sex för att vi tänder på varandra är inga problem Tungan ute

Men undrar hur det är med känslorna från hans sida... det finns helt klart från min sida, därav rädslan att bli sårad Obestämd

Jaja.. jag ska sluta älta det här nu och leva i nuet och njuta av att läsa hans söta sms han skickar. Tack för din input i frågan {#emotions_dlg.flower}
    Låt han hållas riktigt länge, är han intresserad på riktigt ligger han i och det kommer dessutom bli mycket roligare när det väl blir av.
    En puss första veckan, lite fler pussar nästa vecka, lite tunga tredje veckan, ordentlig kyss 4:e veckan, känna lite på höfter och midja 5:e veckan, tröja av byxor på 6:e veckan, petting med trosor och kalsonger på 7:e veckan, naken petting 8:e veckan. Känns det fortfarande spännande och rätt blir det hopp i säng utan hämningar efter 9:e veckor.  
  • Cosan
    Anonym (Min tur snart?) skrev 2011-11-17 22:57:19 följande:
    Hehe...hmmm... det där lät långsamt det där. Vi har nog kommit till vecka 5 då redan Skäms 
    Sjutton också allt är redan förstört! Glad
    Varför ska alla gå fram så himla snabbt? Lite tålamod är grymt underskattat. 
    Fortsätt från vecka 5 då, fast det får nog bli minst en vecka extra petting, både med och utan underkläder. 
  • Cosan
    kristinah skrev 2011-11-17 22:57:23 följande:
    HAHA - det där var också lite roligt ju...hur fan tungkysser man utan att ta på varandras midjor? - med armarna hängandes rakt ner?
    Skillnad på midja och rumpa, du får se till att lyfta upp handen till midjan om den åker ner på rumpan Kyss Var kanske lite otydlig där Skrattande
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!