• Cosan

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

kristinah skrev 2011-11-08 21:46:59 följande:
    Bored - haha - jag tror att du sitter och hittar på nu.

Det där lät mer som en sekvens ur nån dålig svensk rom-com - näe...ett litet troll minsann tror jag att du är...
    Oj någon som vaknat Tungan ute
  • Cosan
    Anonym (hoppla) skrev 2011-11-08 21:23:10 följande:
    Nördar äger!
    oh yeah Guld i mun
  • Cosan
    giftgrodan skrev 2011-11-10 01:55:58 följande:
    och nu har jag varit på dejten och OJ vad det inte slog gnistor Han vill träffa mig igen, men jag vill inte... hur säger man det på ett skonsamt sätt?
    Aj vad tråkigt. Ja man hoppas ju alltid att den andre ska fatta att man inte var så intresserad. Men annars är det bara att säga det på ett enkelt sätt: jag hade jätte trevligt och du verkar trevlig blabla men jag kände inte de känslor jag vill känna för att det ska leda till något mer.  
  • Cosan
    Anonym (för kräsen?) skrev 2011-11-10 10:15:02 följande:
    Nu har jag varit på ett par till dejter med killen som var jättesnygg, trevlig och jag är attraherad av men som jag kände mig lite för olik..vi har så olika yrken/vardagar etc..en karriärtjej och han är raka motsatsen.

Jag har fått pirr och han är helt underbar, visar mig uppskattning på ett naturligt sätt som få killar gör. Tycker också det är skönt att han inte har prestige som många karriärkillar...men jag har fortfarande lite tvivel i magen om det är långsiktigt bra om vi har så olika liv, inkomster, mål etc...har någon här varit med om något liknande eller har ni bara ett tips på vägen? Det hade uppskattas:)
    Skulle gissa att killen är långt mer målinriktad än vad du ser Guld i mun Att bygga en vacker kropp att lära sig föra en kvinna rätt är inget man bara gör sådär i en handvändning.
  • Cosan
    Anonym (Min tur snart?) skrev 2011-11-10 21:31:31 följande:
    Jag tror nästan jag skulle våga mig på att säga det... eller sexgalningar kanske är att ta i, men vi får väl se om vi får några svar från killarna i tråden angående den frågan?
    Tyvärr är jag inte så enkel Rynkar på näsan
  • Cosan
    giftgrodan skrev 2011-11-10 22:17:03 följande:
    alltså, fyfan vad trött jag blir. Jag skriver och skriver och skriver till folk, och INGEN svarar. Det är så sjukt knäckande...
    Ja, det är inte helt lätt alltid, var tredje till vart fjärde har svarat mig än så länge. Brukar dock bli minst två besök på min sida om jag skickat mail. I början skrev jag att det blivit fel när jag registrerade mig, så att jag har fel kön och då var de lite bättre på att svara. Kom fram till att: är de så ego att de inte fattar mitt kön av pressen kan det likväl vara. 
  • Cosan
    kristinah skrev 2011-11-10 23:11:47 följande:
    jag ger upp!!!!!!

en stund iaf.
    godnatt med er
    Kom igen nu, tror du börjar närma dig något Glad
  • Cosan
    Glädje58 skrev 2011-11-10 23:57:13 följande:
    Jag funderade på en sak när jag gick från tvättstugan och hem till lägenheten nu. Jag har alltid upplevt mig så himla ung i sättet och ser nog lite yngre ut än vad jag borde göra. Men tänk om det är helt fel? Jag är inte alls ung i mitt beteende, jag bara tror det. Då visar det sig att jag letar efter en kvinna i fel målgrupp. Jag vill ha någon äldre som är ung i sinnet eller yngre som inte är det (om det nu går att säga så). Men i verkligheten så borde jag leta efter någon äldre som inte är ung i sinnet.

Har ni någon uppfattning om ni är unga i sättet osv...

Till höger om textfältet här, gör de reklam för emla, jag borde kanske smörja in hjärnan med det, så den lugnar ner sig...
    Det kommer alltid perioder när man ifrågasätter sin självbild, är nog bara bra. Sen tror jag inte målgruppen i detta fall spelar så stor roll eftersom den information du får är väldigt selektiv, folk skriver det som de tycker verkar bra eller attraktivt. 
  • Cosan
    giftgrodan skrev 2011-11-11 00:14:18 följande:
    fast du är man va? Med tanke på vad folk skriver om hur många mail tjejer får känns det ännu sämre att vara tjej och inte få några svar ... :P
    På riktigt är jag man, fast blivit kvinna på nätet, så skriver till kvinnor. Skriver inte till vem som, utan jag tittar verkligen ut någon som jag tror kan passa mig, framför allt med pressen men även med bild. Sen försöker jag skapa mig en bild i huvudet hur denna människan är i ett socialt sammanhang, sen är jag själv med i detta sociala spektakel och berättar där på vilket sätt jag uppskattar, nyfiken på, verkar spännande etc med den här människan blablablabla Cool Blev lite freaky här men det är på ett ungefär så jag brukar göra.  
    Jag har bara fått ett enda mail från en annan man, så inte droppar det bara in mail inte.  
  • Cosan
    giftgrodan skrev 2011-11-11 00:17:38 följande:
    jag skriver något litet lättsamt om deras presentation, om det var nåt särskilt jag gillade eller så.
    Har du bett någon titta på din profil? Är så sjukt lätt att man missar någon viktig detalj som andra hakar upp sig på fullständigt. 
    Jag vet att min profil är ett skämt just nu men skiter i det för tillfället.  
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!