• Cosan

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Anonym (Hopplös:)) skrev 2011-11-05 00:26:52 följande:
    Fast i mina ögon är det där orättvist. Bara för att man klär sig snyggt och moderiktigt så behöver det inte betyda att man vill framstå som lyckad, har behov av status o.s.v.
    Hahaha, såklart inte Skrattande
  • Cosan

Funderar på att glida upp till grannar som icke inbjuden gäst på deras fest, kanske kan kan dra något dåligt med att någon vill klappa min hund. Verkar vara riktigt mycket folk där i vart fall.

• Cosan

Hehehe, Tror jag lägger ner det här med nätdejting, är nog inte riktigt min grej, hålla på att skicka massa mail utan att man får svar. Trivs ju bra själv nu och vore tråkigt om man inte lyckades bli guld munk.  

• Cosan
    Anonym (Färsking!) skrev 2011-11-08 17:46:20 följande:
    Styr "cosan" till göteborg istället och gå ut med mig i helgen så kan vi ragga esinningslöst på något bra hak
    Allt för långt för mig, jag gillar inte att resa och det fanns fan inte en jävel på HP som inte skulle ut och resa. Resa berikar själen, utvecklar blabla. Så trött man blir Cool   
  • Cosan
    Anonym (Färsking!) skrev 2011-11-08 18:07:12 följande:
    lol så dui har sett det med, vad fasen är det ett reseforum/dejtingsajt? ALLA bara ÄÄÄÄLSKAR att resa och de reser fan hela tiden och tränar 8 dagar i veckan.

helt otroligt!      
    lol, de kommer att bli så olyckliga den dagen peak oil sätter stå för allt onödigt trams med att flyga och fara runt överallt Skrattande Ja, alla ska träna så mycket hela tiden. Träna, umgås med vänner, djupa diskussioner, humor och resa. Sen verkar folk allergiska mot om män visar minsta lilla hud. Ska fan lägga in en naken bild på mig om det blir någon nästa gång.
  • Cosan
    Anonym (jobbigt) skrev 2011-11-08 18:15:31 följande:
    Du glömde laga mat o sippa på ett glas rött, sen är pressen fulländad:) haha
    lol Cool
  • Cosan
    Anonym (Min tur snart?) skrev 2011-11-08 18:32:40 följande:
    Hehe.... vad ni verkar negativa nu då Flört Vad är det för fel på resor, träning, vänner, humor, laga mat och vin? Tungan ute
    Vore roligt om det fanns någon annan oxå Skrattande Fanns väl någon men det var otroligt likriktat 
  • Cosan
    Anonym (oseriös?) skrev 2011-11-08 18:34:24 följande:
    Jag registrerade mig på MP häromdagen, för att känna på det och se om, ja man vet ju inte. Så är jag som jag är, jag svarar på meddelanden och kan skämta lite, hur mycket hopp ger det? Jag är rädd att jag ger mer hopp än jag vill ge, och samtidigt vill jag inte varar oartig, dock är jag ärlig. Finner jag att jag nog inte kommer vilja fortsätta konversera, för inget annat vill jag ändå än så länge, så beskriver jag det på något hyggligt sätt.

Men jag känner att jag inte kommer vilja gå närmare in på bekantskapen på ett bra tag, att ha lite kontakt på distans känns bra, men är jag för oseriös, ska jag lägga ner då, för ett tag? Jag betalar inte heller, för så intresserad av att komma långt är jag inte.

Osså, jag vill inte bli igenkänd, så jag har inget foto. Tänkte vänta med det till jag känner att jag verkilgen vill finna någon genom nätet.

Är jag oseriös, ska man inte "prova på" med min inställning, d v s enkel kontakt på distans med ärlighet?
    Är man bara uppriktig med sitt uppsåt ser inte jag det som oseriöst.  
  • Cosan
    Anonym (Min tur snart?) skrev 2011-11-08 20:54:20 följande:
    Så vilka egenskaper/intressen letar du efter hos en blivande partner då?
    Jag vill ha en nörd GladKommer skaffa mig en nörd tids nog Glad 
  • Cosan
    Anonym (Min tur snart?) skrev 2011-11-08 21:21:25 följande:
    Hihi... vad gulligt! Lycka till! Glad
    Tack, ska nog gå bra Skrattande
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!