• Cosan

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Jag ser ett mönster i de som fortsätter mejla med mig. Snygga, högpresterande och hållt på med elit idrott. Undrar vad det är för signaler jag sänder ut egentligen?

• Cosan
    takida skrev 2012-07-04 00:23:18 följande:
    Ligger alla och sover nu eller?
    Nejdå, ligger och funderar Glad
  • Cosan
    takida skrev 2012-07-04 00:29:10 följande:
    På livets mening? 
    Nej... Brudar Flört   

Det har blivit för många på gång nu när den där satans telefonen krånglade för första dejten... jag känner mig plötsligt lite billig Tungan ute 
  • Cosan
    takida skrev 2012-07-04 00:41:45 följande:
    AhhSkrattande
    Har du träffat henne något mer eller är det ett gäng med nya brudar som gäller?
    Inte träffat henne igen än, hon är bortrest nu, men får gulliga sms varje dag Flört 
    Träffat en som jag tyckte var lika fin som den första och en tredje som vill träffas. 

• Cosan
    Opcode skrev 2012-07-06 21:13:17 följande:
    Ja, det värsta är att hon är riktigt snygg. Men man skulle ju få skämmas ögonen ur sig om man skrev något, vi bor på samma våning och dörr mot dörr så det är verkligen så nära granne man kan komma.
    Hahaha.... läge att blocka och bjuda över på en kaffe istället kan jag tycka Glad
  • Cosan
    Opcode skrev 2012-07-06 21:54:41 följande:
    Nåja... Hur fungerar detta som presentations bild då tro? (Nu är bara problemet att jag råkade tydligen ta detta i miniformat, men som koncept tänkte jag mest)

Bra mycket bättre än tidigare. Att tänka på när du ler är att verkligen ha tankar som får dig att le, så blir leendet än bättre och ser inte till gjort ut. 
  • Cosan

En stor nackdel med träffa nya människor på dejt är att de verkar ha en tendens att berätta om sin dålig/bra vanor som inte alltid optimala på alla sätt.

*sitter med chips och choklad i munnen samtidigt*  Cool 

• Cosan
    Smecker skrev 2012-07-07 12:37:52 följande:
    Jag hoppas att du inte tänkt dejta i det tillståndet, resultatet lär bli mindre tillfredsställande. För samtliga parter.
    du menar att det bara blir make up sex!!! Rynkar på näsan
  • Cosan
    takida skrev 2012-07-07 16:22:10 följande:
    Nu var jag tvungen att tänka efter om jag gör det, men det tror jag inte. Hmm 
    Bara att testa ser du... En viss ersättning för hångel ger det nästan Skrattande
  • Cosan
    lemonina skrev 2012-07-07 17:12:08 följande:
    Haha ja det är en konst kan jag sägaSkrattande
    Hahaha, jobba på Tungan ute
  • Cosan
    Smecker skrev 2012-07-07 21:08:05 följande:
    Köpte på Rusta för 69kr, ingick inte något elektriskt kan jag lova.
    På netto för 199 tror jag ingår elektronisk pump Glad

Annars är lungorna underskattade och man kan bli lite roligt snurrig och få sig ett skratt Tungan ute
  • Cosan
    takida skrev 2012-07-07 20:53:33 följande:
    Och där skrev nästa kille.... Vill du se mig i cam? Va fan, vad har hänt med ett hederligt hej?
    Hej Glad
  • Cosan
    FjärilVingad73 skrev 2012-07-07 23:07:53 följande:
    Men vill man "nöja sig" med tillfälliga förbindelser resten av livet, liksom?
    Nej... det finns massor av män/killar som vill ha något seriöst. Jag förbryllas över mig själv varje gång jag säger nej till något tillfälligt... Senast var väl midsommar där någon tjej tyckte hon kunde sätta på mig! 
  • Cosan
    Opcode skrev 2012-07-07 23:39:31 följande:
    Usch vad äckligt.
    Hon sade det med glimten i ögat och med tanke på vad massa skit tjejer får ta så fick hon en trevlig kommentar tillbaka... Man ska inte vara dryg i onödan Glad
  • Cosan
    Glädje58 skrev 2012-07-07 23:55:38 följande:
    Hon behöver inte vara intelligent för min del Glad  Det är personkemin...
    Vänta tills du träffar en kork... då lär du inte snacka om kemi längre Cool
  • Cosan
    takida skrev 2012-07-08 00:13:11 följande:
    Så hon ville sätta på dig bara sådärSkrattandeFlört
    Charmig vet du Flört
    Fast även känslig... det missade hon Rynkar på näsan
  • Cosan

En liten fråga...

Om ni mejlat lite med någon och en annan kom till dejten istället... hade det gjort något? 

• Cosan
    Madida skrev 2012-07-09 00:58:47 följande:
    Hur menar du?
    Skicka iväg polaren som är super snygg istället... jag råkade upptäcka att hon var lite ung och min polare är mer i samma ålder. 

Och han är verkligen snygg  Skrattande 
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!