Inlägg från: bellis79 |Visa alla inlägg
  • bellis79

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Eller de som har på snygga bilar o sånt o tror man ska säga shit tät kille o vad nice han vill jag ha eller som jag bläää.. det är för skrytigt..

• bellis79

Svår fråga.. är nog ej så skrytig men en bild eller fler där jag ler eller skrattar för det är väl något som kännetecknar mig och som man brukar få bra intryck av.

• bellis79

Jag har en stor rädsla att vi börjar prata lite för mycket 6 o allt handlar om det, är kanske lite känslig men då vi bara träffats 3 månader o allt är nytt, vi är ett par o gör saker ute och håller hand o sånt så trillar iaf han in på 6 väldigt mycket i sms o prat o sånt... jag kan säga att jag har svårt att inte heller göra det o är nog på jag med men är så himla rädd att det blir någon sådan relation bara o inget annat.
    Eller så är det så att vi börjar hitta varandra o ibörjan är man väl som kaniner, inte vet jag...

• bellis79

Han jag träffar nu var inne på min sida ett antal gg och sedan fick han mod att maila, hade han ej gjort det så hade jag aldrig lagt märke till honom..

• bellis79

Vi har messat o ringt varandra hela dagarna fram tills i måndag, tror o hoppas att han har för mycket på jobb men jag blir nojig och känner mig för på när jag skriver att jag saknar honom men ej får något tillbaka.
    Tror dock han är en sådan person som säger sina känslor en gång o så räcker det men fasiken, sjuk o nojig, inte bra kombo haha..
    Idag har vi iaf träffats 2månader o det är skoj!

• bellis79

Tack, det gör det lite lättare o mindre noija när man får någon utomstående som ger feedback!

• bellis79

Lycka till!!

Anonym (Färsking!) skrev 2011-11-25 09:22:48 följande:
    Okaj då rullar den här tjejen mot stockholm ska bli urspännande med en vattenskadad mobil (VARFÖR ta med den in i duschen liksom?) alltså. Inte in i duschen, men i duschrummet. Eh. EH. Ja, nervös var det ja. Tur jag har två reservmobiler med mig. Liksom bara utifallatt.

Jaja. Hur svårt kan de va

• bellis79

2 månader , ska ta ett snack idag... så får vi se om jag är singel imorn...

• bellis79

Hmm har jag skrivit som anonym hela tiden haha.. något gammalt som legat kvar..

• bellis79

Uppdatering från igår, jag pratade ut med han jag träffar, sa vad jag tyckte och tänkte och han har lovat att kommer det upp något mer så ska han fråga mig om han måste på ett normalt sätt.
    Han vet nu varför jag reagerade som jag gjorde och även att det inte var OK och att jag kommer markera framöver om jag ser samma sak igen.
    Allt är löst nu hoppas jag och jag vill bara ha lugn o ro, hade en underbar kväll sedan där vi även bokade en resa i mars ihop..
    Han bad även om ursäkt och vi båda sa att vi behöver bli bättre på att kommunicera med varandra..

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!