Vanilla ice queen skrev 2012-04-08 18:33:52 följande:
Hmm ja det skulle jag nog inte svara på helt ärligt. Ser ut som torettes i textversion.
Jag håller med :) Och som sagt detta är lite mer avancerat och svårare att se mönster i eftersom det är ett polymorphiskt substitions chiffer (Ingen har presenterat en lösning än för mig, Men tittar man noga ser man rotationerna är sekventiella och att det finns ett tydligt mönster även om det ser ut som total jibberish)
Hur som helst var bara en kul sak- Och dom som inte förstår eller ens skickar ett frågetecken är ju uppenbarligen inte intresserade av mig (Och jag inte av dom isåfall), Det är som sagt mitt sätt att se hur tjejen reagerar om hon anpassar sig till situationen- Om hon dessutom antar utmaningen så skulle det vara väldigt spännande (Just detta chiffer skulle ta ett tag för mig att räkna ut också om någon annan gjort det).
Men... Jag kan vara helt normal också och bara prata hobbies, intressen osv och vad man nu pratar om,
det är bara en kul sak och det kanske sållar bort för många- Men som jag sa konversationer brukar dö efter ca 3 mail oavsett om jag har gjort ett sådant pussel eller inte.
Men jag är den jag är och ingen vinner på om jag skulle låtsas vara någon annan, Jag tycker helt enkelt det är underhållande för min egendel. Jag skulle bli fantastisk överrumplad om en tjej skickade ett problem, Eftersom hon isåfall uppenbarligen lagt ner tid på något som betyder något för henne, Är jag intresserad så skulle jag försöka lösa det på ett eller annat sätt.
Men alla är vi olika.