Inlägg från: FredrikCA |Visa alla inlägg
  • FredrikCA

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Smecker skrev 2012-04-10 16:06:27 följande:
    Eller så kan man kalla alla i tråden för misslyckade och bittra som fortfarande är singlar. Det funkar det med. Moget var ordet.
    Måste applådera dig över hur väl du kan styra över dina känslor iallafall, Imponerande; Att du låter en "liten ungdom utan livserfarenhet" reta upp dig så mycket =)

No I'm not mean I'm just leveraging every scientific and psychological advantage available.
  • FredrikCA

Jag slutar.

No I'm not mean I'm just leveraging every scientific and psychological advantage available.
  • FredrikCA

Sigh, Sista inlägget jag går med på den här cirkusen nu.

Nej Smecker jag har inte höga tankar om mig själv, Du har tydligen inte förstått det att jag jobbar som fan på mitt självförtroende; Sen sitter det svin som du som gör allt för att riva ner det.

Men faktum är att om jag skulle tycka jag lyckats när jag retat upp dig, Så har jag fatalt misslyckats med mig själv jag har inte ens försökt. Jag har enbart försökt att få dig att inse hur djävla barnslig du är, Du sitter och predikar som om du vore någon livsprofet och ett föredömme, Du har din egna lilla hejarklack. Men jag har insett att den som faktiskt har lägst självförtroende och den sämsta tänkbara livet här är ingen annan än du. 
    Sedan om du bryr dig vad jag tycker eller inte behöver jag inte veta, Jag behöver inte veta något om vad du tycker om mig- Det stör bara övriga och mig med massa irrelevant skräp som jag hittils lockats med att svara på.
     Du har lika bra kontroll över dina känslor som SMHI kan förutspå vädret ett halvår framåt- Du bevisar det om och om igen att du är en mentalt svag person. Snälla bespara mig detta ifortsättningen. Jag kommer inte haka på några fler dagisnivå diskussioner nu vare sig från dig eller någon från din supporterklubb. 

• FredrikCA