Inlägg från: FredrikCA |Visa alla inlägg
  • FredrikCA

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Smecker skrev 2012-04-10 15:08:05 följande:
    Onödiga?! Det är fullständigt nödvändiga påhopp, tackar som frågar.

Respekt i dina ögon är ingenting jag eftersträvar, det är inget självändamål. Respekt, som du så nogsamt påpekade tidigare, är något man förtjänar. Där har du misslyckats kapitalt. Och vad du tycker om mig är värt mindre än hushållsavfallet jag slängde i morse, den soppåsen, med innehåll, blir åtminstone fjärrvärme. Vad gäller göra mig större och bättre än alla andra så ligger du några kilometer före, och högre upp i det blå, herr Smartare-Än-99%-Av-Jordens-Befolkning-Och-Superatt raktivt-Jobb-Samt-Otroligt-Fina-Personliga-Egenska per-Och-Extremt-Ödmjuk.

Förresten, om man nu är så otroligt intelligent som du är, hur kommer det sig att man låter sig utnyttjas kämslomässigt i så många år? Det låter inte riktigt intelligent.. snarare urbota korkat, om jag skall vara ärlig. Och det skall jag ju, vi är ju oss själva, eller hur?
    Vad bra då har vi samma åsikter om varandra och jag kommer ignorera dig fint framöver.
    No I'm not mean I'm just leveraging every scientific and psychological advantage available.
  • FredrikCA

Nej, Det är bara någon som inte hittat till sandlådetrådarna och tror han med nerdrage ska vinna något, Vad har jag inte kommit underfund med ännu :)

No I'm not mean I'm just leveraging every scientific and psychological advantage available.
  • FredrikCA
    Heidi1 skrev 2012-04-10 15:26:22 följande:
    hmmm kan det var du som inte har hittat dit?
    Kanske, Det märks som sagt vilka som klappar varandra på ryggen. Lite synd att ni är så inskränkta att ni blundar för ett väldigt otrevligt och omoget beteende.
  • FredrikCA

Men ja jag kan lämna tråden igen om det är så att ni tycker det är jobbigt jag är här.
    Men jag lämnar definitivt inte för att en misslyckad småbarns pappa med en mentalitet av en 5 åring får raseriutbrott, Han är precis lika misslyckad som alla andra här- Vi är alla här för vi inte lyckats hitta kärleken. 

• FredrikCA
    Heidi1 skrev 2012-04-10 15:29:56 följande:
    Jag är inte inskränkt, det är det sista jag är.

Tycker dock att du är rätt omogen som påstår att du är smartare än 99% av världens befolkning
    Du kan tycka det då. Jag skrev fakta, Precis som någon annan har upplyst samtliga om hur mycket duktigare han är på stavning, Att han inte blir manipulerad och absolut inte väljer fel tjej, För han är väl singel av egen vilja antar jag? Det var väl ett för perfekt val och livet blev för roligt och enkelt med det valet. 

Jo du är inskränkt, Dessutom är du fruktansvärt partisk. 
  • FredrikCA
    Heidi1 skrev 2012-04-10 15:34:10 följande:
    Du får tycka och tänka vad du vill om mig, du känner inte mig. Bryr mig inte vad du tror eller tänker om mig.
    Nej men du känner ju uppenbarligen mig tillräckligt för att säga att jag är omogen utan att ha någon som helst fakta att basera det på.
    Om jag köpt en Ferrari och skriver att jag har en Ferrari är jag omogen då?
    Om jag tagit SM Silver i simmning och skriver detta är jag omogen då?

Det mest tragiska är att du inte inser hur fruktansvärt inskränkt du är, Det stinker jantelag om flera st här. 
  • FredrikCA
    takida skrev 2012-04-10 15:34:07 följande:
    Ingen av oss här är misslyckade! Vi skriver här för att stötta varandra i nätdejting djungeln. 
    Och jag har hittat kärleken flera och kommer göra det igen{#emotions_dlg.flower}
    Några här inne är bittra iallafall och tål inte att dom dragit nitlotter i livetslotteri. Jag har aldrig undanhållit att det gått dåligt som helvete för mig i kärleken. Jag vet dessutom att dom flesta här inne har råkat ut för samma sak jag har ingen anledning att försöka sätta mig över någon då. Jag kan och vill inte heller för den delen. 

----

Och tydligen är det någon som fattar extremt trögt att jag fullkomligt skiter i han och hans liv.
  • FredrikCA
    takida skrev 2012-04-10 15:44:19 följande:
    Jag har ett tioårigt förhållande bakom mig och ett par korta romanser. Jag ångrar inte för en sekund att jag valde att dela så många år med honom och är definitivt inte bitter. Allt man gör formar en och man väljer själv att dra lärdom av det förflutna, och att våga igen{#emotions_dlg.flower}
    Så är det, Jag ångrar bittert jag lade många år på någon som egentligen inte hade samma avsikt som jag. Jag har lärt mig något också, Men för detta får man diagnoser av expert doktorer på detta forum i form av "Aspergers" eller någon annan bokstavskombination. Doktorn är dessutom insatt i exakt hur mina känslor och mina tankar fungerar utifrån att analyserat några inlägg- Doktorn förstår heller inte när jag skämtar, Vilket naturligtvis är mitt fel då skämt ska vara taggade med <skämtstart> och </skämtstop>. 
    Doktorn jämför mig med sitt privatliv och tycker att jag är riktigt misslyckad för jag inte producerat någon avkomma medans doktorn har rätt att jag i tre år väntade på att få någon som helst fysiskbekräftelse så har doktorn helt fel om att jag skulle haft några barn idag. Jag känner mig inte redo att sätta några barn till världen ännu. Jag har frikort så jag hoppas Doktorn inte skickar någon faktura. 
  • FredrikCA
    takida skrev 2012-04-10 15:50:58 följande:
    Jag är en typsik medelmåtta enligt såna tester. 
    Men jag tycker att jag är svinsmart, det måste ju räknas det medDrömmer
    Smart är en mycket bredare term än IQ, Smart kan vara allt från att ha en bred kunskap till att vara klurig. 
    IQ är enbart och enbart problemlösning och att se mönster i saker. (Som vissa personers mindervärdeskomplex tex) 
  • FredrikCA

Är det vad denna trådhandlar om? Att ha livserfarenhet? Jag trodde man fick livserfarenhet av att vilja vidare utvecklas i livet och ta nästa steg, Men det är visst ett moment 22.

Man måste sitta hemma med två ungar och dra i petternicklas för att ha livserfarenhet.
    Man måste bete sig som ett arrogant drygts svin mot personer man inte känner för att ha livserfarenhet.
    Man måste bete sig patetiskt och omoget så man kan demonstrera att man definitivt inte är bitter och demonstrera sin livserfarenhet på det sättet.

Som sagt jag har stött på mognare personer när jag hälsat på morsan på hennes jobb (dagis) 

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!