• takida

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

bullkleet skrev 2012-06-24 00:13:33 följande:
    ingeting fan , sitter och lyssnar musik och gäspar funderar på sova typ hahaha
    Som vanligt dåSkrattande
  • takida

Hmm, början inse så smått att jag är rätt svår... Om en kille i början är märkbart intresserad och alltför tillgänglig då tröttnar jag fortare än kvickt. Men om det är tvärtom och han visar ett litet men svagt intresse och är lite svår, ja då blir jag intresserad kanske just för att jag inte har någon kontroll över vad som sker. Och då önskar jag att de istället var lite mer icke svåra. Som min kära vän sa idag, hur de än gör så gör de fel.
    Känns som att jag har en del att tänka på och fundera över varför det blir sådär.  

• takida
    bullkleet skrev 2012-06-24 00:37:26 följande:
    sluta fundera så mycket snyggo Kyss
    Ett klokt råd som jag inte kommer att anamma, måste klura ut varför jag funkar som jag gör.

Har btw nya planer på en resa till Sthlm någon gång i juli/augusti så då får du se till att möta upp mig i stan för lite partySkrattande
  • takida
    bullkleet skrev 2012-06-24 00:51:13 följande:
    hahaha :)

jaafan bara säga till så får jag se va du går för Flört 
    Haha, ja det lär du garanterat få seFlört
  • takida
    bullkleet skrev 2012-06-24 00:57:27 följande:
    sweet :) bara säga till när du kommer så hakar jag på Flört
    Det lovar jag att göraFlört
  • takida

EH: jag tror faktiskt inte att jag håller med dig, inte fullt ut iaf. En genomgående trend i mitt liv är att jag vill ha saker att bita i, är det för lugnt och lätt på jobbet ja då byter jag till ett där jag får kämpa mer samma gäller killar. Jag har en bra självkänsla och vet mitt värde för det behöver jag ingen kille och inte boostar det mitt ego heller att få någon på fall. Jag är ingen person som söker bekräftelse. Jag bara tröttnar fort om jag får som jag vill.

• takida
    Ernst Hugo skrev 2012-06-24 18:09:43 följande:

Dottern kollar Arthur & Minimojjerna på DVD och Pappa Ernst sitter i soffan o slösurfar Glad

Åhh, den filmen gillar jag och sonenGlad
  • takida
    Ernst Hugo skrev 2012-06-24 13:43:40 följande:
    Du har garanterat en bra självkänsla, och jag tror inte du behöver någon som boostar ditt ego.

Men tror ändå att alla behöver bekräftelse och när en date är lite ointresserad så lockar det dig att omedvetet söka bekräftelsen i utmaningen det ger. Behöver inte alls vara kopplat till att man är beroende av andras tillgivenhet för att få hålla självkänslan vid liv, mer att det ger dig ett kvitto på att du duger som du är.  
    Jag förstår det resonemang och det ligger kanske en del i det. Jag gillar absolut utmaningen i att vara den som "jagar" men jag behöver inget kvitto på att jag duger som jag är, det vet jag redan att jag görGlad
  • takida
    Anonym (happydating) skrev 2012-06-24 19:49:09 följande:
    funderar verkligen över detta!! Ni som vet, är det så att "ointresse" från ett håll i en date där det uppstått lite ömsesidigt intresse - alltid genererar en känsla av att jakt på bekräftelse och att intresset ökar...? Tänkte pröva lite av den metoden:))...
    Vi som vet, hahaSkrattande
    Vill du vara den som jagar eller vill du bli jagad?
  • takida
    FjärilVingad73 skrev 2012-06-24 20:06:02 följande:
    Colan: nej, bara lösa planer då han eg skulle vara barnfri nu... Men hans son vill vara med honom och vad ska jag säga om det liksom? Barnen går före, så är det bara...
    Ja barnen går såklart före men surt ändå juRynkar på näsan
    Hoppas ni hittar ett nytt tillfälle snart!
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!