• takida

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Jag håller på och storstädar så här på kvällskvisten, har fått massa energi sen jag började jobba igen:) 

• takida
    Cocacola skrev 2012-06-20 23:01:46 följande:
    Ska bjuda tantfan på kaffe tror jag Kaffe och vara på mitt trevligaste. Det lär ju inte vara vad hon väntar sig iaf... Men jag tror nog det blir bäst faktiskt, kan bli intressant.
    Kan vara ett smart drag, ibland både lönar det och känns mest att vara den som visar sig stor nog att dra ett sträck över det som varit. 
  • takida
    lemonina skrev 2012-06-20 23:30:21 följande:
    Tack Skrattande Hur många har du? jag tror detta var min fjärde. Vet inte om jag ska skratta eller gråta egentligen
    Haha, jag har ingen aning!
    Känner mig lite miserabel ibland när jag pratar med mina vänner om mina vänner i trådenSkrattande
  • takida
    Vanilla ice queen skrev 2012-06-20 23:43:34 följande:
    Hahaha så gör jag med sen biter man sig i tungan lite och det känns som man pratar om sina låtsaskompisar
    Hahaha, precisSkrattande
  • takida
    lemonina skrev 2012-06-20 23:36:44 följande:
    Ja men eller hur?! Det sista som hände var att han gav mig en kyss på kinden och en kram och ett tack för helgen för att sedan försvinna och sedan dyka upp idag. IDAG!!! Nä jag fattar verklligen inte vad han vill eller inte vill.
    Dessa killar man kan inte leva med dem och inte utan dem.
  • takida
    lemonina skrev 2012-06-20 23:44:23 följande:
    Ja men det förstår jag. Åh vad jag vill att su ska få en dö läcker kille med dig på midsommar. Och du!!! Bär den lilla genomskinliga med rosa trosor ocksåFlört
  • takida
    Chromakey skrev 2012-06-22 02:10:26 följande:
    Så hett att du var tvungen att avbryta och logga in på FL? ;)
    Haha, han har ju åkt annars hade jag då inte loggat in!
  • takida
    Chromakey skrev 2012-06-22 02:22:57 följande:
    Vilken tråkmåns :)
    Eller hur:)
  • takida
    Chromakey skrev 2012-06-22 02:22:57 följande:
    Vilken tråkmåns :)
    Ja eller hur! :)
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!