• takida

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

bullkleet skrev 2012-06-20 19:53:11 följande:
    faaan va skööönt snygggoo Kyss
    hur mår lill killen? Skrattande 
    Han mår bara fint, hur mår dina tjejer då?
  • takida
    bullkleet skrev 2012-06-20 19:57:07 följande:
    sköönt Skrattande får mina imorgon men dom mår bra Skrattande
    Min är inte heller hemma men som sagt han har det bra hos sin pappaGlad
    Hur går det med kärleken då?
  • takida
    bullkleet skrev 2012-06-20 20:01:40 följande:

just nu är det som en saga Hjärtakan fan inte bli bättre.. vi ska ut med barnen på fredag till skärgorden och fira midsommar och bara myysa Hjärta Hjärta

själv då? 
    Det låter toppen! Känns som stora framsteg att få höra ett vi:) Bara att njuta nu dåGlad
    Jag har massa kärlek i mitt liv men inget av den romantiska sorten
  • takida
    lemonina skrev 2012-06-20 20:15:45 följande:
    Ja jag tog examen Glad 

Nej jag vet att du säkert är av andra åsikter eftersom du har barnFlört Ja mr Right låter sig inte visas. Men han kommer nog någon gång. Lång, mörk och lite knasig och spexig hehe. Ja var är de! Säger som en dam i ensam mamma söker sa "alla bra är upptagna, de går inte omkring och är singlar, men jag är ju singel"Flört Våran tid kommer Colan.  
    Klart han kommer tids nog, pärlorna är svåra att träffa på bara. 
  • takida
    lemonina skrev 2012-06-20 20:49:46 följande:
     Ja jag försöker intala mig själv att jag inte är redo, det är därför jag inte träffar på honom.Glad Hur länge har du varit singel Takida?
    Vågar jag ens säga det? länge...
  • takida
    lemonina skrev 2012-06-20 21:36:52 följande:
    Kom igen viska....Flört var inte blyg
    Jag blyg? Jag har varit singel i fem år nu om jag bortser från några tremånaders varianter. 
    Tre månader har blivit en magisk gräns för mig som jag inte tar mig förbi konstigt nog. Exet och jag var ju tillsammans i tio år så nog kan jag ha ett förhållande, men nuförtiden tröttnar jag fort. 
  • takida
    Chromakey skrev 2012-06-20 21:40:00 följande:
    Något som jag också reagerar på är att alla sidor försöker verkligen matcha ihop personer från helt olika landskap. Men dom tycker väl att man ska chatta i evigheter och först träffas när man känner varandra väl. 
    Distans är dessvärre ett stort problem.  
    Ja det skriver jag under på. 
  • takida
    Chromakey skrev 2012-06-20 21:27:09 följande:
    Har provat lite olika sidor nu. Är det ingen som tycker HP håller ganska låg kvalité bredvid övriga alternativ?
    Jag har varit med på nån betalsida men kommer inte ihåg vilken. Tyckte jag fick mer skamliga förslag där än på HP. Men det kanske bara var otur. 
  • takida
    lemonina skrev 2012-06-20 21:48:47 följande:
    Tror även det kan vara bra att vara singel en längre period för då hittar man sig nog själv bättre än om man inte varit singel så mycket. Kan säga att jag känner mig lite rotlös ibland för att jag inte varit singel långa perioder i mitt liv. En kompis till mig har precis som du inte haft seriöst på länge och hon har blivit väldigt kräsen. Vilket jag också vill vara lite mer. Ibland känner jag att jag kanske nöjer mig lite för snabbt, men det ska det bli ändring på nu. Glad
    Mina vänner säger också att jag är kräsenFlört Men det tycker jag alls inte att jag är för om jag inte känner tillräckligt mycket för en kille så varför skulle jag då vara tillsammans med honom? Jag är själv tills jag hittar någon det känns rätt med. 
  • takida
    lemonina skrev 2012-06-20 22:36:42 följande:
    Tjohooo gissa vem som tog inlägg 39800 och 39900. Me me me!!!Skrattande Ok jag behöver ett liv
    Haha, grymt jobbatSkrattande
    Och nu jobbar vi oss närmre 40000 och det lär väl smecker hoppa in och ta som vanligt..
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!