• takida

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

bullkleet skrev 2012-06-24 21:58:02 följande:
    tänkte på köksbordet Flört

jorå han lever Skrattande
    köksbordet nu igen? vad hände med lite variationFlört

Bara lever? inte på lika strålande humör idag då eller?
  • takida
    Cocacola skrev 2012-06-24 22:03:07 följande:
    Ah! På så sätt, fint beslut tycker jag. {#emotions_dlg.flower}

Nu ska jag läsa ikapp, vill också veta om killen och badet.. Tungan ute 
    Tack{#emotions_dlg.flower}
  • takida
    Anonym (happydating) skrev 2012-06-24 22:04:50 följande:
    Ja, han har väl i o f s nämnt någon gång att an inte vill "kasta sig in i ngt" men i har ju tusan haft kontakt sedan jul...., när kommer tomten...?:)). Jag har "skräck" för att vara efterhängsen...men nu börjar jag bli frustrerad av hans upptagenhet (nej - det är inte någon liten smygande gift filur som lever dubbelliv, har varit hemma hos honom...)
    Oj har ni haft kontakt så länge, då hade jag nog lagt ner om han nu inte är väldigt speciell och värd all väntan.. 
    Det vet ju bara du
  • takida
    bullkleet skrev 2012-06-24 22:04:50 följande:
    humöret har försvunnit hahahha men ananrs ere braaa Skrattande

hahahhaha jajuste variera va det hahah
    Haha, fast alla har vi ju våra heta drömmar och tänder du på tanken på mig på köksbordet så...Flört
  • takida
    målar havet blått skrev 2012-06-24 22:14:44 följande:
    haha kanske för att vi inte rör oss i samma ålderskategori..Cool Jag varken läser så ungas profiler på datesiter eller umgås med de under 25..förutom dottern o deras polare...

Inte så udda om man är 40+ och har rest lite..dock inte jag i lika stor utsträckning,men en till hösten vill jag få till...en billig sista minuten ! 
    Sen jag blev vuxen och flyttade hemifrån så har jag i stort sett varit iväg en gång om året, ibland mer ibland mindre så jag tycker inte heller att det är så konstigt. 
  • takida
    Anonym (happydating) skrev 2012-06-24 22:16:43 följande:
    Menar du...?, ja det var ju just det...Han är speciell, annars hade jag sett mig om efter annat....förstås. 
    Jag tror du funkar som många av oss andra här i tråden, man blir bra mycket mer intresserad när killens intresse är svagare. 
    Det har visst något med bekräftelse att göra, något jag försöker ta till mig och ska tänka på. 
  • takida
    Anonym (happydating) skrev 2012-06-24 22:29:31 följande:
    :) Undrar om killar funkar likadant.... att de blir intresserade om man verkar ointresserad...? Men det skulle i o f s kunna vara så, att han inte är riktigt redo för ett förhållande - men tycker att det vore synd att bryta, eftersom han tycker om mig...=)??
    Hur ofta ses ni då?
  • takida
    Anonym (happydating) skrev 2012-06-24 22:32:55 följande:
    Ja, med takt som tuggummi-smsandet och hans upptagenhet erbjuder, så en gång i månaden, el mer sällan, typ. Gulliga sms i a f...
    Och hur länge kan du leva på gulliga sms tro? 
    Har ni sex?
  • takida
    Anonym (happydating) skrev 2012-06-24 22:37:26 följande:
    No, inget sex, ja det kan man undra...!
    Men när ni väl ses, är det då på vänskaplig nivå eller är ni något fysiska med varann? 
  • takida
    Anonym (happydating) skrev 2012-06-24 22:50:25 följande:
    Vänskapligt, kramar på kompisnivå, sitter nära.
    Har ni inte kommit längre än till kramar på ett halvår så skulle jag inte tippa på att ni kommer längre heller. Var rak och ärlig med vad du vill med er och hör vad han säger. 
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!