Inlägg från: Vanilla ice queen |Visa alla inlägg
  • Vanilla ice queen

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Eller hur! Vart är ni hörrni?!!! inte ens JM är här liksom!!!

Racer: hur går det med dejtingen då?

• Vanilla ice queen

Ulfas: Hår går det för dig med dejtingen då?

Haha titta vad duktiga vi är, vi håller oss ju on topic tom

Kanskje skule felenstanen litte så kansje Smecker läser och blir irriterad oxå

Jag är spiknykter BTW om någon nu skulle tro något annat

• Vanilla ice queen
    ulfsas skrev 2012-09-08 22:23:04 följande:
    Så du lovar bort dina 2 lillasyrror till mig dåOskyldig

Västerås låter bara bättre och bättreFlört

hahaha ja ser du ett par galningar som ser ut som mig som står och gapar i baren är det fritt fram och lägga in en stöt
    Screw you guys i'm going home!
  • Vanilla ice queen
    ulfsas skrev 2012-09-08 22:37:39 följande:
    Ja, jag får väl säga att du har lovat bort dem. Återfås mot beskrivning i SundbybergOskyldig
    ASG!!! Hahaha nädu du får minsan behålla den du tar med dig så någon blir bortgift någongång. Föreslår 28åringen framför 18åringen dock
    Screw you guys i'm going home!
  • Vanilla ice queen

Ulfas: Hahaha japp, och sen skulle jag skicka snygga herrar som jag i normala fall skulle ta hem men inte vill när jag är nerkärad på en enkel till Malmö med presentsnöre och en lapp "Godis till Madida från Vanilla" på hahaha Något säger mig att det kommer börja bli ett gäng sånna snart

Borde starta någon form av matchmakingbudfirma känner jag. Kommer sitta många förvirrade människor med etiketter snören och lappar på runt om i Sverige

• Vanilla ice queen

Madida: Haha hade jag kommit ihåg det i lördags hade du fått en lååång biffig mörk polis som var sjukt bra på att kyssas. Får se vad jag hittar nästa helg

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!