Inlägg från: Vanilla ice queen |Visa alla inlägg
  • Vanilla ice queen

Härligt näckrosen!!!!

Haha i natt gick överfallslarmet igång och vi i personalen blev helt ställda när vi kutade in i ett låst mörkt rum där ingen var. Haha tror vi har ett gäng spöken som muckar på varandra på psyk ASG

• Vanilla ice queen
    Anonym (HerrKavaj) skrev 2012-09-04 14:50:28 följande:
    Jag tror på motsatsen tills jag är motbevisad!

Klart alla har sina brister, men lite krav måste man väl ändå få ha?

Men alltså varför ha massa krav? Ja alltså att personen inte är kriminell är ju förvisso ett bra krav men i övrigt är väll det viktigaste att man känner atraktion och blir kär sen när man väl är kär är man ju för dum i huvudet för att bry sig om krav?!
    Screw you guys i'm going home!
  • Vanilla ice queen
    Johnny Mnemonic skrev 2012-09-04 15:27:24 följande:
    Fast det handlar ju snarare om att ens krav helt tappas bort om man blir kär, att inte ha några krav överhuvudtaget innebär inte att man blir kär lättare eller oftare. Det rosaskimmrande stoftmolnen kommer ju vaporisera någon dag och då kommer kraven tillbaka om personen i fråga stämmer bra in när man har någorlunda rationellt tänkande utgör ju bara att relationen förhoppningsvis har mer grund att bygga på i framtiden.

Man bestämmer inte vem man blir kär i och kraven kan man ju a att solla bort de man dejtar men det fungerar ju sällan mer än i nätdejtingvärlden och personen jag börjar känna för är en av de sorter jag sa att jag ALDRIG skulle dejta (nää han är inte fluffig). Men hur många av dessa man sållar bort har självinsikten att de har dessa egenskaper/problem som man inte vill ha, när känslorna väl är framma så skiter man ju dessutom i det så är det ju. Sen är det ju mycket möjligt att ett ev förhållande blir kort pga att man inte gillar egenskaperna när känslorna är borta och att de tär men varför ha ett förhållande när så pass mycket av känslorna är borta iaf?!
    Screw you guys i'm going home!
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!