Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!
Ulfas: haha well du skulle ju ta dig till Västerås och plocka upp en av dem
parkera planet på hässlö
Ulfas: haha well du skulle ju ta dig till Västerås och plocka upp en av dem
parkera planet på hässlö
Madida: Blinddaten från Malmö skaffade dock tyvärr flickvänn...
Takida: Du har ju en riktig snygging ju!!! Har ju bildbevis
Takida: Haha jag är lika "dum" när man siktat in sig så blir alla andra ointressanta
Hade ju varit skönt om man kunde ha lite kul medan man snärjer den man siktat in sig på
Madida: Hahaha sorry
Ska se vad jag kan skaka fram nästa helg
Ulfas: Haha nä mig hoppar han inte över Bro's befor ho's haha han är en av mina bästa barndomsvänner INTE av dejtintresse för mig
Colan: Haha nää bara det att när jag var så sjukt nerkärad i våras så tackade jag nej till några riktigt heta män
synd att slösa bort dem och sa att jag sätter dem på tåget till Madida
I lördags hände det igen. Jag småhåmglade lite med en kille men avslutade då jag bara hade en annan i tankarna hela tiden
Dumt och kvinnligt antar jag för det är ju egentligen bara å köra tills man inte är singel längre men jag har någon dum spärr!!!
Åhh men ni har dejtat länge nu va?!
Visma: Ja det tror jag. Diskuterade det med vänner på en fest och killarna tyckte defenitivt att man kör på tills det är bestämt att man är exklusiva medan tjejerna var överens om att det var svårt att känna för att dra hem någon annan om man väl börjat få känslor. Sen om detta stämmer eller inte vet jag ej, finns alltid undantag men jag tror absolut det kan vara manligt och kvinnligt tänk där...
Kissie?! Hahahaha hahahaha skrattar så jag gråter
Visma: Det är när Smecker lägger sig på JMs sida av dubbelsängen som Smecker blir kinkig och vice versa Blir fel vid skedandet antar jag
. Hur som så tror jag helt klart att det är individuellt men även manligt och kvinnligt
JM: Läs lite ur Kissies blogg, sen läser du ditt inlägg till Visma och sen lägger du ihop det med dina tankar du skrivit om hur kärlek och sex hör i hop och så tror jag nog du kommer dra på smilbanden också