Inlägg från: Vanilla ice queen |Visa alla inlägg
  • Vanilla ice queen

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Hörrni alla singlar, vad brukar ni äta på dagarna, seriöst hur ser en matdag ut? Jag inser att jag är en nutritionskatastrof hahaha. är lite nyfiken om det bara är jag?

Screw you guys i'm going home!
  • Vanilla ice queen
    takida skrev 2012-08-29 23:15:18 följande:
    Blir visst en oväntad dejt imorgon Glad
    Lär bli riktigt, hm grymtFlört

Klart det blir grymt, du är ju där hahaha hoppas du får riktigt kul!!!
  • Vanilla ice queen

Här blir det utegång i kväll Nyöppnad clubb i stan som har premiär idag. Kul kul! Får se om det även drar ut lite nytt folk Hoppas dock att det blir spontan träff med min playdate istället för en "spontan sova över dejt" men man vet ju aldrig

Åhh den där annanaspajen är ju sjukt god Brukar även göra den med hallon och vit choklad *rekomenderar*  

• Vanilla ice queen

Lemonina: Hmm kanske just för att jag nästintill är Amy Winhouse som gör att minnet tryter Ska nog lugna ner mig en smula

Ska radera min dejts nummer tillfälligt från mobilen tror jag. Så slipper han få välstavade oerhört inehållsrika SMS från mig vid 02 snåret och jag slipper ångest i morgon bitti när jag kollar mobilen Moget och mkt smart beslut tror jag

• Vanilla ice queen

Hahaha jag raderade inte numret och jag höll mig inte ifrån att SMSa heller och det är jag väldigt glad för idagSolig Ska på dejt igen nästa vecka

• Vanilla ice queen
    lemonina skrev 2012-09-02 13:46:12 följande:

Nämen vad kulSkrattande Något bra måste du ju ha sms:at honom dåFlört

Själv vaknade jag upp med 2 missade samtal och nio sms. Ja tydligen någon som inte tänkt på att radera mitt nummer innan han festa till haha. Hade en väldigt underhållande morgon iallafall och skrattade högt när jag läste. Det blir dock ingen dejt med han.   

Nädå SMSade inget vettigt öht utan blev informerad om SMS-tricket och testade det

Hahaha jo, det är kul när man får nattliga fyllesamtal och fylleSMS  Vad skrev han? I vintras fick jag ett långt SMS mycket sluddrigt stavat med en kärleksförklaring, killens sambo is a lucky lucky girl Han var mycket ångestfull dagen efter vill jag lova ASG!  
  • Vanilla ice queen
    lemonina skrev 2012-09-02 13:59:38 följande:
    Vad är sms-tricket?

Ja det var roligt haha. Ja fattade inte så mycket men "fina tjej som jag sms:ar sönder", "du är snygg", "om vi ändå kunde ha druckit det där rödvinet", "men inte krånglar vi till detta", "ska jag avvakta?"
    Öööh va? hahaha stackarn ja han skämdes rejält kan jag säga han hade även lyckats skicka en massa på fb.   
    Hahahaha Posta grejer i form av videos och roliga bilder på FB är min specialitet. Ingen kan facerapa mig i klass med hur jag facerapar mig själv
  • Vanilla ice queen
    Night sky skrev 2012-09-02 14:25:13 följande:
    Jag har inte drabbat av så mycket fylle-sms och inte heller är jag sån som skickar sådana så jag har klarat mig väldigt bra. 

Men igår hörde en kille jag dejtat från en närliggande stad av sig och ville börja träffa mig igen!? Som vänner då undrade jag? Nä, mer än vänner för han har kommit fram till att han vill ha familj nu och tyckte att jag skulle passa som fru och mamma, för jag är söt och snäll.
    Men herregud, klickade vi inte då så lär vi inte göra det nu heller.. är han desperat nu eller???  
    Hahaha någon som inte riktigt bestämt sig vad han vill kanske, bra att veta innan man börjar dejta kanske fast sånt kan ju ändra sig på vägen förvisso...ObestämdSolig
     Hur går det för dig nu då? 
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!