Inlägg från: Anonym (Färsking!) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Färsking!)

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Glädje58 skrev 2011-11-21 18:01:42 följande:
    I dag har jag ändrat min presentationstext till bara nonsens. Nätdejtingen kan köra upp sitt koncept rätt upp i röven. Jag blir så himla trött på kvinnor som vill att jag ska skriva en hel del om mig och sen blir det bara tyst. Precis som jag inte annat för mig än att skriva presentationer. Jag är ju upptagen med att hänga på FL Glad

Jag tror att jag ska ändra koncept på min precentation en till två gånger i månaden. Det gäller bara att hitta den rätta kombinationen. 53 - 25 - 12 - 33 - 42. Nej, det var inte rätt det heller...

meh varför gör man så, om man frågar får man ju ge liiite tillbaks själv liksom. Men men. FOlk är konstiga alltsomoftast
  • Anonym (Färsking!)
    Anonym (Hopplös:)) skrev 2011-11-21 19:25:46 följande:
    Ja han får en hel hög med extra poäng för att han var så modig och hade så skön avslappnad stil. HEJA honom!!!

Nejmen hjälp vad coolt! och roligt!!!! Glad täta uppdateringar utkräves nu är jag dödligt nyfiken på hur detta går! Glad
  • Anonym (Färsking!)
    Glädje58 skrev 2011-11-21 19:44:35 följande:

Nåt nytt på gång?  Solig

hrm nja, det beror på hur man definierar det
  • Anonym (Färsking!)
    Anonym (HP) skrev 2011-11-21 20:34:52 följande:
    Hur tänker ni kring åldersskillnad? Jag märker ju att folk på stan/tunnelbanan osv tittar på oss när vi står och kramas eller kysser varandra, och ja det är stor åldersskillnad (jag 25 och han 50)

Ja det är ju ovanligt och folk reagerar ju på ovanligt. Ibland tyvärr negativt men följ ditt hjärta och skit i andra det är det bästa rådet jag kan ge
  • Anonym (Färsking!)
    Smecker skrev 2011-11-21 20:49:29 följande:
    Men du är över 180 och har en dejt..?

VIlket bevisade att längden har med det att göra eller
  • Anonym (Färsking!)
    Smecker skrev 2011-11-21 21:16:58 följande:
    Tja, killen >180 har en dejt, killen <180 har inte en dejt.. vad kan man dra för slutsatser av det?

ähm *räknar på fingrarna* 180 plus kvadraten ur pi... nej hjälp mig!

Oskyldig
  • Anonym (Färsking!)
    Glädje58 skrev 2011-11-21 22:37:21 följande:
    Fick underkänt av min nya presentation. Ändrade den och sågade hela dejtingskiten. Skrev att jag även var tacksam om du inte hör av dig, jag har ändå inte tid. Vad händer? Texten blir godkänd och inom en kvart får jag mejl från en kvinna Foten i munnen

eh öh va haha neej! HUr gick det till!
  • Anonym (Färsking!)

Är det bara jag som aldrig någonsin kollar besöksloggar någonstans Glad? haha orka Glad jag är ju själv helt yr i bollen och kan nog mycket väl hoppa in upp till 6-7 gånger innan jag minns att aha! den har jag varit hos Skäms

Åhå, ligger i feber just nu, men jag var nästan hela dagen på jobbet så det är ingen större nöd. Irriterande bara, och blir nervös för att man ska få värsta influensan så helgen blir helt förstörd men så illa är det helt enkelt inte. Jag fick den där svininfluensan för nått år sedan, den räckte!

blablabla märks det att jag är hemma och har tråkigt? Oskyldig
    Och Pepsi till middag, det är väl helt okej va?          

• Anonym (Färsking!)
    Glädje58 skrev 2011-11-22 17:53:05 följande:

Hur går det med dina fingrar?

De är fullt fungerande och icke smärtande de är skadade av all rodd tror jag så det finns väl inte så mycket att skada kvar och tjock hud med
  • Anonym (Färsking!)
    Glädje58 skrev 2011-11-22 18:11:51 följande:

Kommer det att påverka din fingertoppskänsla när det gäller helgens dejt?

Och vadå rodd? Hade du inte bränt dig?

Haha all rodd genom åren har väl gjort händerna en smula okänsliga så jag hade en fördel genom att ha plågat mig jag ska INTE tvinga er att se en bild på min hand efter ett träningsläger. DÅ lär jag aldrig få träffa någon tror jag haha Oskyldig

haha fingertoppskänsla haha min typ av humor Tungan ute  
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!