Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!
Takida: Mm men känner mig ändå stålt över att ha tagit ett moget beslut. Även om jag just nu inte vill något hellre än att åka till hälsingfors och bara kramas och pussas forever and ever ever...;)
Takida: Mm men känner mig ändå stålt över att ha tagit ett moget beslut. Även om jag just nu inte vill något hellre än att åka till hälsingfors och bara kramas och pussas forever and ever ever...;)
Så, reggade mig på HP idag och har en date inplanerad och en på g att planeras. Samt några intressanta invoxkonversationer som kanske kan bli en date:)) Kände att det var lika bra att "sitta upp i sadeln" på en gång igen. Tyvärr kan inte dessa killar mäta sig på långa vägar med "mitt" mumintroll men vem vet
... Dessa killar är snyggare men mitt mumintroll hade ngt annat som jag inte kan sätta fingret på vad det var... Fy jag är nog galen som gör detta men WTF vem har dött av lite reboundering dating/sex? och man vet ju aldrig...
Takida: åh vad kul att vara kär, hur långt ifrån bor ni?
Hihihi jag fick ett psykbryt och reggade mig på HP men helt ärligt inser jag att jag inte är intreserad av någon annan just nu och inser att jag blev kär i " mitt" mumintroll. Fast jag fixar inte ett långdistansförhållande just nu och tänker höra av mig till våren igen om jag fortfarande känner som jag gör och höra om han också gör det. Då får vi isf möjlighet att spendera mer tid med varandra under semester och så. Jag misstänker att ett komplicerat förhållande med distans blev för jobbigt för mig iom att jag inte änns varit singel i ett år... Jag är liksom ny i min egen vardag också. Vad tror ni? Låter mina tankar och funderingar sunda?
Sen undrar jag vad det är för fel på ett stort antal killar på HP! Svarar man inte på några timmar på ett innbox får man tillbaka. "nähä, var jag för ful för dig?" eller "skrev jag något dumt nu?" eller vart tog du vägen?" Så är det inte på match...
Bubsan: Jo så tror jag också att det är! Håller mig nog kvar på match. Om jag nu ska vara kvar någonstans. Pratade med en trevlig kille på HP och han verkade vara riktigt normal tills han började skicka bilder på sina bilar, båt, hus och sånt. Fy vilken stämningsdödare sånt är * zzzz* dålig självkänsla i ett nötskal...
Hmm vaknade i morse av att min yngsta dotter vrålade -Mamma, jag vill pippa pingu" skrattade lite inombords och tänkte "...och jag Mumintrollet...";)) Jag måste bära på en avvikande gen eller något...
s07: är du också på Match? Jag tycker den har varit bäst hitills men har ju bara testat tre ställen iof. HP känns ganska nerlagt för min del...
Maddlyn: Jag hade garanterat hört av mig om jag tyckt att det gått bra
Fast så föredrar jag att betala för min egen middag på dejt också
Haha jag vågar inte logga in på HP för att ta bort mitt konto. Har inte varit inloggad på två dygn och misstänker att jag har ett gäng galna, desperata inbox. Nu ska jag ta mod till mig och logga in*gulp*
s07: Ja, fast jag har inte tagit upp kontakten med Mumintrollet än och vet inte om jag kommer det heller. Men det finns ingen kille på hela HP som kan mäta sig med honom enligt mig och det talar nog för sig själv
Hur går det för dig föresten?
Wohoo det blir snowboard i säfsen första veckan i mars med min syster
hoppas på massor av snygga snowboardkillar
Sen funderar jag på att boka yogaretreatresa i vår. Hahaha kan behövas efter allt nätdejtande*skratt*
s07: Åh vad kul!!!
Nope jag är kvar på match där killarna inte går i taket om man inte loggar in på ett dygn. Fast jag kommer nog inte dejta närmsta tiden. Har lite sporadisk mailkontakt med två killar som är väldigt trevliga. Fast en av dem bor i Åbo... WTF liksom (han kontaktade mig och såg först efter att det stod Turku ). Men men... Mitt öde verkar dra mig till Finland
MammaHeidi: Hahaha well, jag skulle ju troligtvis inte vara singel särskilt länge eller ofta då