Inlägg från: Vanilla ice queen |Visa alla inlägg
  • Vanilla ice queen

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Madida: Jag är likadan, inte många filmer som får mig att sova med lampan tänd... Men den gjorde att jag och syster var tvungna att dela dubbelsäng hahaha då brukar jag se skräck själv utan att bli direkt berörd eller rädd...

• Vanilla ice queen

The woman in black har jag hört av säkra källor att den ska vara läskig! Har inte sett den än dock. Hahaha jag har lite svårt att sitta still och se på film brukar därför kolla själv. Min syster håller på att bli galen här, typ femte gången hon måste pausa för att jag lämnar rummet eller pysslar med annat *skadad*

• Vanilla ice queen

The others är jättebra men inte läskig. Jag älskar Born identety filmerna och såg att det kommit en ny på bio!!! Förväntningarna är skyhöga

• Vanilla ice queen

JM: Jo det är nog väldigt sant! Man kan hjälpa andra men inte sig själv. Det går inte att se objektivt när man är inblandad själv

• Vanilla ice queen

Vilka tråkiga bemötande ni fått av era läkare Jag fick mkt fint bemötande senast jag träffade en läkare hahaha han lät mig träna att sätta PVKs och bjöd sedan på både vin och sex

• Vanilla ice queen

Lemonina: Hahaha japp är mkt nöjd med bemötandet. Han ska få 5stjärnor på rate your dockor

JM: PVK är nålen med en slang man förslagsvis sätter på tex handryggen som man kan ge läkemedel intravenöst genom eller koppla på ett dropp till

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!