Inlägg från: lemonina |Visa alla inlägg
  • lemonina

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

FredrikCA skrev 2012-04-19 23:23:03 följande:
    Vad har du för dialekt?

Tycker inte jag har så mycket till dialekt om du frågar mig. FlörtMen stockholmare skulle nog säga att jag låter som Bengt AlsterlindObestämd
  • lemonina
    Vanilla ice queen skrev 2012-04-19 23:23:14 följande:
    Lemonina: Eller hur för då ligger jag risigt till med min Västmanländska

Haha men det är väl fintGlad
  • lemonina
    Vanilla ice queen skrev 2012-04-19 23:32:27 följande:
    Lemonina: Nu måste jag googla honom Jag tycker inte heller jag har dialekt men låter tydligtvis som sångaren i The Hives (när han pratar då...)
    Hej och hjärtligt välkomna till Hajk idag ska vi prata om hästar... ok nu måste jag googla sångaren i The Hives hihi
  • lemonina
    FredrikCA skrev 2012-04-19 23:31:44 följande:
    Haha ja men värmländska har jag vissa drag av också, Och jag kommer inte ens därifrån :P

Fredrik var kommer du ifrån?Glad
  • lemonina
    målar havet blått skrev 2012-04-19 23:32:51 följande:
    Idag ska vi prata om häästar, men inte vilka som hälst utan flloodhäästar........

HAHA precisSkrattande
  • lemonina
    FredrikCA skrev 2012-04-19 23:34:12 följande:
    Hahah värmländska får mig att tänka på hon som var med i farmen som hade riktigt rå grotesk värmländska
    Ja Karl- Petter eller vad han nu hette. Ok så pratar jag verkligen inte haha.
  • lemonina
    Vanilla ice queen skrev 2012-04-19 23:38:19 följande:
    Lemonina: Hahaha gött med dialekt ju! Men det där var väll inte örebrodialekt? Fick för mig att du bodde i Örebro.
    Jag bor i Örebro men jag är från värmlandGlad vi är mycket trevligare om du frågar mig.
  • lemonina
    Smecker skrev 2012-04-19 23:37:41 följande:
    Jag kan växla mellan Småländska, Göteborgska, Rinkebysvenska och rikssvenska.
    Men du är från skåne eller var det småland?
  • lemonina
    Vanilla ice queen skrev 2012-04-19 23:23:14 följande:
    Lemonina: Eller hur för då ligger jag risigt till med min Västmanländska
    Men fasen!!! Jag hittar inte något bra youtube klipp med Västmanländska. Bara någon som fular sig.
  • lemonina
    Vanilla ice queen skrev 2012-04-19 23:46:19 följande:
    Lemonina: Hahaha är du säker på att de fular sig Kan mycket väl vara seriöst
    *fniss* tänkte inte på detFlört
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!