Inlägg från: lemonina |Visa alla inlägg
  • lemonina

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Madida skrev 2012-04-20 20:03:22 följande:
    Pssssst!
    Jag vill fortfarande hångla! Solig 

Jag med!Glad Men blir nog inget, för jag ser ingen man. Dessutom har jag tryckt i mig tre vitlöksklyftorSkrattande
  • lemonina
    FredrikCA skrev 2012-04-20 20:04:20 följande:
    "Tjoflöjt och stoppa alla tester, Här är hon som ni anställa under er semester. jag är där på ett ryck, låter det bra, på svarsknappen tryck"

typ skulle jag tro fungerar. 

Hmm.. ja fint försök men jag tror inte jag skulle framstå som speciellt seriös. Obestämd
  • lemonina
    FredrikCA skrev 2012-04-20 20:09:15 följande:
    jo då jag har pratat med någon, dom tror bara det är en fas i "sorgprocessen". hade ångestdämpande ett tag för innan det blev aggression av det så var det istället bara plötslig gråt typ. 

Jag gör ingen hemlighet av att jag inte är hel och läkt; Men jag vet som sagt inte vad man ska göra riktigt jag kan inte gå runt och vara drogad för något som kanske händer en gång i veckan typ. 
    Nej det klart. Att trycka i sig en massa piller är bara en kortsiktig lösning tror jag och du kan blir beroende. Men går du och pratar regelbundet, eller var det bara en enstaka gång?
  • lemonina
    FredrikCA skrev 2012-04-20 20:09:45 följande:
    Hmm inom vilken branch ska du söka?

Jag ska söka jobb som ekonomiassistent.
  • lemonina
    Madida skrev 2012-04-20 20:19:05 följande:
    Baby! Hjärta

Äsch! Riktigt hångelsug stoppas inte av lite vitlök! Skål

Skål 
  • lemonina
    FredrikCA skrev 2012-04-20 20:32:38 följande:
    FAAAAAAAAAAn att man aldrig lär sig att inte dricka något vid datorn... nu måste jag köpa nytt tangentbord igen :(
    Du verkar inte ha turgudarna med dig idag.
  • lemonina
    FredrikCA skrev 2012-04-20 21:03:16 följande:
    Nej, Men det var dom igår så löneförhöjningen får väl användas till att finansiera det.
    Kul att du fick löneförhöjning:)
  • lemonina

Fick en liten flört från en kille på HP som ser helt ok ut, men han stavar jätte dåligt i sin presentation:(

• lemonina
    FredrikCA skrev 2012-04-20 21:35:30 följande:
    Men ni ska väl inte spela alfapet eller?

HAHA nej men jag tycker åtminstonde man ska klara av att skriva sin egen presentation utan en massa felaktigheter. Känns inte som han läst igenom den.
  • lemonina
    målar havet blått skrev 2012-04-20 21:38:40 följande:
    Döm han inte bara för att han inte kan stava,förresten kanske han bara har fel på tangenterna ; )

Jo jag gör nog det tyvärr. Om det hade varit ett stavfel hade det väl inte gjort så mycket. Men hans presentation innehöll inte många meningar utan.
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!