Inlägg från: lemonina |Visa alla inlägg
  • lemonina

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Nu är det nog dags för mig att kasta in handduken:) Natti natt!

• lemonina
    FredrikCA skrev 2012-04-20 17:24:18 följande:
    Gah så förbannad jag blir på den där hemska djävla fetpuckeln som kallar sig mitt "ex" jag ångrar så in åt helvete att jag lade ner någon tid eller energi på henne... 

Men vad har hänt??
  • lemonina
    Vanilla ice queen skrev 2012-04-20 11:25:50 följande:
    Gå på toaSkäms

Aha. Tur att killen hann stoppa dig i tidFlört
  • lemonina
    Smecker skrev 2012-04-20 17:08:05 följande:
    Hunger Games och Battleship. Någon uttryckte en önskan att se Alexander Skarsgård. Jag känner mig snäll ikväll.
    Hunger Games gar jag sett. Den var ganska bra. Tror nästan att det blir en uppföljare på den.
  • lemonina
    FredrikCA skrev 2012-04-20 19:22:04 följande:

Bara temporärtpsyksammanbrott... Glömde ta antidep idag och då blir det så här.. Har bara så mycket vrede inom mig som jag ibland strömmar det bara till snabbare än jag kan omvälja det. :(

Låter inte bra.Rynkar på näsan Men blir det inte bättre av att träna exempelvis? att ta ut lite aggressioner där.
  • lemonina

Håller på att ansöka om ett sommarjobb, men har så fruktansvärt svårt att få till de första raderna i det personliga brevet. Det känns bara så standardiserat, som att det blir precis likadant som alla andra skriver. Suck!!

• lemonina
    Vanilla ice queen skrev 2012-04-20 19:52:46 följande:

Får man fråga vad du pluggar?

Till ekonomGlad 
  • lemonina
    takida skrev 2012-04-20 19:53:56 följande:
    Jag har lite olika tips från ett "proffs" kan ta fram till dig sen när sonen somnat om du villGlad
    Åh tack det vore jätte snälltGlad Känns som de vanliga mallarna som ligger ute på nätet gör att man inte får jobb.
  • lemonina
    FredrikCA skrev 2012-04-20 20:01:17 följande:
    ja det kanske går att kombinera. men jag tror grundproblemet är att jag måste kunna förlåta och släppa. det har bara varit så här några veckor, när jag börjar känna mig nere så börjar bara hatet byggas upp för jag vet vem som är orsak till det; och tankarna bara låser sig i en loop då tills det tills man tillslut är så arg att det bara är svart i ögonen och att man känner som man skulle kunna slå sig igenom väggar och stålbalkar och allt möjligt. och det enda sättet jag får stopp på det innan jag tappar kontrollen är försöka hitta något snabbt som kräver fokusering.

jag vet tyvärr inte om det går att förebygga :(  
    Du kanske skulle behöva någon att prata med.
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!