Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!
Cocacola: Nix gymmet blev uppskjutet pga tidsbrist av min instruktör (en kompis) så det blir halvmilen i stället
Cocacola: Nix gymmet blev uppskjutet pga tidsbrist av min instruktör (en kompis) så det blir halvmilen i stället
Cocacola: Haha nää ingen särskild kurs det var en extrakurs om HIV och lite sånt bara. Läste den på högskolan i Skövde
Jepp jag har också 3barn
Skulle lätt kunna plugga till biomedicinsk analytiker men frågan är om jag skulle klara sitta still när jag väl ska jobba med det hahaha
Visma: Oh ja killar som bitts ska det vara!!!
Älskar utrycket "Hen kan du vara själv, gubbkärring"
Hahaha, Skämt åsido jag förstår funktionen i ordet men inte hypen runt det...
Hahaha satt uppe och pratade relationer med syster igår och hon var mycket fundersam till hur folk pallar att vara med en och samma jättelänge men så knäckte hon koden. Man har bara sex i missionären de första åren när man ändå är nykär liksom, sen bygger man på och introducerar ridställning efter typ 5år sen bakifrån efter 5år osv. Så inte sexlivet blir tråkigt liksom. Man sparar på karamellerna så de räcker längre
Hahaha hon är så smart min lillasyster
NS: Hahaha nä det var mer hennes teori på hur hon skulle lösa det för att palla. Det var någon som frågat om hon inte drömde om att träffa någon och köpa hus och hela paketet men då fick hon panik och tänkte att man kan ju inte köpa hus med någon för det blir ju askrångligt när man tröttnar
Härligt att det inte bara är jag som har den genuppsättningen vi kan dessutom se vart det kommer ifrån hahaha nämligen vår käre far
Mja hennes tanke var mer att det var tråkigt att ha sex med samma person under lång tid. Det blir ju tråkigt efter ett tag. Då var hon ironiskt och kom på den där idéen. Tror det misstolkades lite
Blää testade kortdistans ute i spåret idag. 2,5 km på dryga 14min. Jag måste ner under 11,5min. Hoppas att det är löpbandstest!!! Men jag hittade ett sjukt roligt utomhusgym
Kan varmt rekomendera utomhusgym till alla! Otroligt mkt roligare än vanligt gym
.
Heidi: Har bara läst TS men tycker nog att det är killen som är knäpp där utifrån vad hon skriver i sin TS. Klart det blir svartsjukedrama, korkat att ligga med sin vän. Klart det måste göra ont att förlora en vän man haft så länge...
Intressesmurfarna onanerar!