Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!
2,5km på löpband (enklare på löpband) på 10,9!!! Kanske blir soldat av mig ändå
Visma: Äsch vadå pensionärsvarning, vem bryr sig. Det är ju mkt mer träning än en PW
2,5km på löpband (enklare på löpband) på 10,9!!! Kanske blir soldat av mig ändå
Visma: Äsch vadå pensionärsvarning, vem bryr sig. Det är ju mkt mer träning än en PW
Visma: Haha tur vi är olika
Fast även om man gått ner i vikt så behöver man ju bygga upp kroppen igen efter graviditeter. Många kvinnor svankar efter graviditeter och får kass hållning som sen resulterar i ryggproblem.
Ska hålla tummen Heidi
Vad är det för jobb? Frågar samma som Fredrik, har du redan fått det eller är det en intervju?
På tisdag kör jag första dagen på mitt nya jobb
ska bli jättespännande
Ang parken zoo (är ju jättestort här i E-tuna) så tycker jag det är superkomiskt hur barnfamiljer på FB skriver att de ska bojkotta parken sedan sitter de och trycker i sig billig köttfärs, tigerräkor, kyckling och ägg från burhöns (bara få exempel på mat...) med gott samvete
jisses vilken jäkla dubbelmoral... Inför ny attraktion på parken zoo i stället " Fryrummet, för den som vågar lite mer..."
Men horrni, vad händer hos er andra i kväll? Bara jag som ligger hemma i soffan eller?
Mrc och Fv73: ASG, och ni kan inte slita er från tråden fast jag kan komma på ren miljon roligare saker jag skulle göra om jag var er
Cajsasmamma: Haha gött med fotbad, men så spännande är det ju inte. Jag brukar dessutom bli akutkissnödig av fotbad
Har hällt upp ett glas rött och surar lite
FV73: Hahaha, hoppas 7åribgen slocknar och "happy humping"
Takida: Du jag och Lemmo får dricka vin och skriva på nätet nästa helg
Åhh lyssna på den här låten
Älskar den