Inlägg från: Vanilla ice queen |Visa alla inlägg
  • Vanilla ice queen

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Lemmo: Lövley Kan dock medge att jag inte heller har mycket till övers för random-ungar. Har tom svårt att prata med barn. Men mina egna är något helt annat Du får hålla för näsan och skriksjunga "Vintern rasat" eller dyl bara för att kontra dem på ett moget sätt och mötas på samma nivå liksom

• Vanilla ice queen
    lemonina skrev 2012-11-03 18:20:43 följande:
    Haha ja nu har jag näst intill tinitus och var nära psykbryt flertalet gånger. Jag gav ungen några mördande blickar men verkade inte fatta att det var dags att hålla trut. Jag börjar undra om moderskänslorna någonsin kommer infinna sig haha. Nu lite vin för att lugna nerverna

Haha de kommer aldrig, eller jo när man får egna barn för just ens egna barn. Antar att morsan till den skrålande ungen tror att ungen förgyllde vardagen för alla på bussen, för det är ju sååå gulligt med sjungande barn

Hmm jag tror fasiken jag har PMS, känner att jag stör mig på saker jag inte borde störa mig på. PMS eller helt enkelt sexbrist (man kan ju bli gring för mindre )
  • Vanilla ice queen

Shit vilken kul plan Takida Haha detta betyder att jag ska vara görmycket singel ända till februari vilket jag bara därför säker inte kommer vara Haha eller jo det kommer jag Annars lovar jag att komma som festens strippa och hoppa up ur en tårta med gulliga tofsar på bröstvårtorna

• Vanilla ice queen
    Smecker skrev 2012-11-05 18:50:04 följande:
    Inte om de är gay

Fast det är förvisso bra om åtminstone ett par av dem är lite bicurius med tanke på att Madida endast har tre ingångar så blir det ju alltid en över och då kan det ju vara bra om de kan underhålla varandra lite medans de väntar på sin tur

Shit jag är så jäkla bright att jag blir imponerad av mig själv
  • Vanilla ice queen

Åh jag älskar snusmumtiken. Han verkar så jäkla självsäker och oneedy. Sen bryter han på finska. fAN att han är tecknad

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!