Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!
Snyggt Visma!!!
Lemmo: Kontantkort låter vettigt:))
Snyggt Visma!!!
Lemmo: Kontantkort låter vettigt:))
Hahaha well, det känns ju förvisso tryggt att veta innan
Har hört riktiga skräckhistorier av tjejkompisar som gått hem med killar som haft pyttesmå när de drar av sig brallorna. Jag har inte varit med om det än *peppar peppar* men det lär väll komma antar jag
Visma: Såklart det är
Smecker: Hahaha man blir ju lite nervös efter att ha hört sånna historier. För varje kille känns det som att sannolikheten att jag ska stöta på en sådan är större och större haha. Vete 17 hur jag skulle reagera. Antagligen skulle det väll ramla ur något sjukt opassande ur min mun...
MrC: Nej avsluta inte med det. Det låter mesigt!
Varför är folk så skitnödiga när de handlar?! Här traskar man glatt runt mathyllorna på maxi och randompratar med folk medan man tråkhandlar och de allra flesta ser helt livrädda ut och mumlar tyst och går. Varför ska det vara så svårt att öppna käften!!!
Isnogood: Hahaha härligt! Vilken mäniskokännare. Måste vara ett ctrl c ctrl v * 100 mail
Hejja Takida! 7,5 är asbra som start ju!!! Idag ska jag toklöpa 2,5km på löpband och se vart tiden hamnar:))
Cajsasmamma: Har du testat nordicwalking? Jag har kört det efter mina graviditeter och man kommer i ok form snabbt
Det är lite tuffare än PW men lika snällt mot knäna
Det är att man går med stavar
Kolla youtube på videor. De flesta man ser gör helt fel när de går.