Inlägg från: Glädje58 |Visa alla inlägg
  • Glädje58

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Vanilla ice queen skrev 2012-04-22 01:14:34 följande:
    Glädje: jag tycker sånt är skitcoolt iom att jag är ute i svängen så lär jag snart få se om det stämmer

Jag tänkte på beskedet du fick. Jag är lite sugen på att fråga själv...
  • Glädje58
    Vanilla ice queen skrev 2012-04-22 01:17:01 följande:
    Ah snart snart skrev hon. Well, who knows

Spännande Drömmer
  • Glädje58
    Smecker skrev 2012-04-22 02:18:23 följande:
    God natt

God natt Smecker, sov gott Solig

Dröm nu inte om iiiiiiiifåjne, som vi säger längs Bohuskusten

Zzzzzzzzzzzz
  • Glädje58
    Niklas2k skrev 2012-04-22 15:34:46 följande:
    Det går rätt bra. Det är sjukt mycket att ta in. Blir stoppad som en korv eller nåt och jag är grymt slut på kvällarna när jag kommer hem. Det var inte helt optimalt att börja jobbet på en barnvecka.
    Skönt att höra att det går bra. Det där med att börja på en barnvecka vet du om nu till nästa gång Skrattande
  • Glädje58
    Niklas2k skrev 2012-04-22 15:39:08 följande:
    Jag hade inte så mycket till val.
     Chefen ville att jag skulle börja i måndags så.. bara gilla läget.
    Nu åker ungarna imorgon så veckan blir lite lugnare. Jag får flexa som jag vill så länge jag får ihop mina timmar så jag kommer antagligen att åka in lite senare och gå hem lite senare i veckan som kommer. Spara lite timmar så att jag kan sluta tidigare på barnveckor liksom. 
    Vad skönt att kunna flexa sina timmar så som du kan. Perfekt för dig som har barnen vv. Är det månadsbasis som gäller då?
  • Glädje58
    målar havet blått skrev 2012-04-22 16:03:25 följande:
    Nu ska jag steka lite kött, sen ska jag städa.....härligt solväder här i dag....;)   puss på er ...alla fina.
    Du och jag havet, du och jag... vi är nöjda med våra telefoner som man kan vika ihop Solig
  • Glädje58
    FjärilVingad73 skrev 2012-04-22 16:18:25 följande:
    ... Kanske nästa gång, om jag tar några fler öl... Drömmer
    Så slipper du ta ansvar för dina handlingar Flört
  • Glädje58
    Vanilla ice queen skrev 2012-04-22 16:21:12 följande:
    Fy jag har seriösa moralproblem och har en djävul på ena axeln och en ängel på den andra haha *suck*
    Ställ dig framför spegeln och kolla din hållning. Är ena axeln lite längre ner, så är det den som väger tyngst. Frågan är nu bara vem som sitter på vilken sida? Tungan ute
  • Glädje58
    LEG skrev 2012-04-23 00:22:29 följande:
    Tänkte läsa o lära lite om nätdejting men jag tror jag råkade hamna i en datatråd, eller...??'
    Välkommen hit LEG Glad 

Jag lämnade tråden för några timmar sedan och nu när jag kommer tillbaka så håller det på fortfarande. Fy fan vad tråkigt.

Det viktigaste när det gäller telefonerna och processorerna, det är väl att man inte häller vatten på dem 
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!