Inlägg från: Glädje58 |Visa alla inlägg
  • Glädje58

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Legacy skrev 2012-04-20 23:39:37 följande:
    J ringde precis, hans pappa har fått en stroke

Men vad i helvete... Rynkar på näsan  Du får uppdatera oss...

Skickar varma tankar till honom

• Glädje58
    FjärilVingad73 skrev 2012-04-21 07:32:31 följande:
    Nån ville ha recension på filmen Shame, men det går inte för här gick minsann strömmen tio minuter innan dejten kom... och sen var det strömlöst i flera timmar. Fan. Vi fick hitta på annat istället....
    Vilken tur Flört
  • Glädje58
    FjärilVingad73 skrev 2012-04-21 08:11:03 följande:
    Hehe... hm... jooo! Drömmer
    Och så lite levande ljus... Drömmer
  • Glädje58
    FjärilVingad73 skrev 2012-04-21 08:22:43 följande:
    Haha, det kanske finns en högre makt iaf!
    En liten skyddsängel Solig

Jag har en sån som hjälper mig med parkeringsplatser (tack för att du finns och hjälper mig :) Hjärta
  • Glädje58
    Anonym (cocacola) skrev 2012-04-21 15:10:28 följande:
    Börjat kika in lite på hp igen, iof inte mer än mig egen ida men har väl svarat på några mejl iaf.... 
    Har du mejlat dig själv? Skrattande
  • Glädje58
    Night sky skrev 2012-04-21 15:14:21 följande:
    Nu är jag tillbaka från min första runda turfande Blev ca 3 timmars promenad, det var ju kul det där! Det ska jag definitivt fortsätta med och antagligen kommer jag bli beroende av det
    Vad frustrerande när man tagit en zon och så kommer en jäkel och snor den.. då måste man ju bara tillbaka och sno den igen... kan bli mycket promenerande här framöver
    Du får ta bilen nästa gång du är ute Skrattande
  • Glädje58
    Glädje58 skrev 2012-04-17 14:39:23 följande:
    Underkänd som vanligt Rynkar på näsan    Sen skriver jag en ny text som börjar med att ber dem dra åt helvete och idiotförklarar dem. Vad händer då? Jo, då godkänner de texten...

Men den här gången skiter jag i det. Får försöka hitta på en riktig bra text framöver.... 
    Skrev en ny presentation som börjar med att såga de som granskar texterna och sen lite blaj blaj... vad händer? Jo texten godkänns.

Nej, nu ska jag skriva en ny text om spindlar
  • Glädje58
    Night sky skrev 2012-04-21 15:14:21 följande:
    Nu är jag tillbaka från min första runda turfande Blev ca 3 timmars promenad, det var ju kul det där! Det ska jag definitivt fortsätta med och antagligen kommer jag bli beroende av det
    Vad frustrerande när man tagit en zon och så kommer en jäkel och snor den.. då måste man ju bara tillbaka och sno den igen... kan bli mycket promenerande här framöver
    Måste man ha en smartphone för att kunna utöva detta?
  • Glädje58
    FridaGBG skrev 2012-04-21 15:37:02 följande:
    Är det någon som har lyckats träffa någon på Mötesplatsen? Jag tycker att hela sidan bara är full av bittra deprimerade människor.
    Hej Frida Glad

Är det där bakom Götaplatsen du menar?
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!