• takida

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

NS: jo Norge är ju ett dyrt land att leva i men de har ju iaf 1.5 månad skattefritt per år;)

• takida
    Vanilla ice queen skrev 2012-07-11 19:18:33 följande:
    Fast de bästa inboxen är ändå från Takida Hjärta
    Tack mitt hjärtaHjärta
  • takida
    Heidi1 skrev 2012-07-11 22:02:34 följande:
    Gött. Var ledig över midsommar 4 dagar. Nu blir det tre veckor semester sen jobba en vecka och en vecka föräldrarledigt.
    Dena jul blir nog att jag jobbar tyvärr.
    Jag är totalt ledig i fyra veckor denna vår/sommar sen ytterligare nästan tre veckor i jul då jag drar till ThailandGlad
    Det är hårt att vara fattig studentFlört
  • takida

Och nu har jag bokat tågbiljett till Stockholm i sommarGlad
    Fan va jul jag ska ha!!:)

• takida

Help please....
    Gick ju med i den där sajten badoo.
    Fick ett hej från en kille som är från mina trakter, men svarade inte då han inte alls föll mig i smaken...
    Nu har han lagt upp ett annat kort och då ser jag att det är en pappa från sonens klass..Förvånad
    Lite otrevligt att inte säga hej om han nu känner igen mig samtidigt som det inte är någon i min smak. 
    Så vad gör jag? 

• takida

Tack för gratulationerna på min 25:års dag;)
    L: jag skrev faktiskt hej tillbaka till honom, sen kom jag på att han nog känner mitt ex också. Jaja, som det kan bli..

• takida
    lemonina skrev 2012-07-12 21:30:47 följande:
    Hade en trevlig fika med killen idag. Han var inte drömmannen men vad gör det:) Förhoppningsvis har jag en ny vän. Han var kanske en aning för frågvis om mitt ex, antagligen för att jag sagt att jag bara var ute efter vänskap eftersom jag inte varit singel så länge. 

Vänner kan man aldrig få för många avGlad
  • takida
    lemonina skrev 2012-07-12 22:57:57 följande:
    Nej men precisGlad

Vad har du hittat på idag då? Blivit uppvaktad? 
    Nackdelen med att fylla år mitt i sommaren är att de flesta alltid är bortresta när jag fyller år. Men fick allt lite middag och tårta hos pappsen sen har jag haft massa mys med sonen, så en härlig dagGlad
  • takida
    lemonina skrev 2012-07-12 23:08:23 följande:
    Inga fel med det. Det krävs oftast inte så mycket för att göra en glad när man fyller år numera. Glad
    Så sant så santGlad
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!