• takida

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

lemonina skrev 2012-07-16 21:45:57 följande:
    Blir lite irriterad. De startar en rekryteringsprocess sen ska människan på semester så hon kan inte ge besked om det blir något förrän hon är tillbaka. Ja får veta v.33 om det blir någon mer intervju. Seegt!Obestämd  
    Drygt!! 
    Läser du nån sommarkurs nu eller har du bara ett långt och härligt sommarlov?
  • takida
    lemonina skrev 2012-07-16 21:53:01 följande:
    Låååångt sommarlov! Tack o lov att jag spratat pengarGlad
    Spratat pengarFlört
    Njuut ordentlig av den långa ledigheten!!

Själv ringde jag lönekontoret idag, vi är några tusen anställda men mig har de full koll på stackarna får massa extrajobb tack vare mig, jag har den tjockaste luntan som går att skåda hos demSkrattande
    Varför göra det enkelt när det kan vara svårt liksom!
  • takida
    lemonina skrev 2012-07-16 22:08:52 följande:
    Jaha märk ord baraFlört

Ooo massa pengar för dig!  

Haha, om det ändå vore så välSkrattande
  • takida
    Cocacola skrev 2012-07-16 23:30:55 följande:
    Är knappt vaken och konstaterar att det pratas ovanligt mycket dejtande i tråden, lycka till allihop som har dejter på gång!

Såg också att tjoho lyckats göra Smecker förvirrad, inte illa.

För övrigt är analyserande bra i lagom dos och vid rätt tillfället, hyfsat ofta för min del då...

Annars kan jag passa på att uppdatera er om att Colan är på G igen hehe... Fungerar igen och har gjort större delen av tiden både igår och idag. Det var på tiden! Nu rör det på sig iaf... Fyllt en traktorvagn med grejer till tippen idag (och skickat dit exet med dem, jag är jättesnäll trallala...) Börjat packa till flytten också, nu har vi iaf handdukar, nåja en början... Vore ännu bättre om det blev klart var jag flyttar lite mer exakt men det verkar det iaf vara något på g är hoppas jag, det är fan i mig på tiden att det blir något klart. Misstänker att det låter rörigt med tanke på hur trött jag är med det spelar ingen roll, bara jag funkar imorgon bitti igen. Jag är äntligen på rätt spår igen, nu gäller det bara att hålla sig där också.

God natt och sov så underbart gott hela högen! {#emotions_dlg.flower}
    Härligt att höra att colan är på gGlad hoppas du snart får klart allt med boendet, en sak mindre att bekymra sig om då ju:)
    Ja tänk att det faktiskt pratas dejting i dejttråden iblandSkrattande
  • takida

Igår i den där roliga lådan jag hittade i förrådet så fanns där även gamla LP-skivor varav en av dem tydligen är ett hett samlarobjekt som tydligen är svårt att få tag påSkrattande
    Tänk att jag hade nåt sånt liggandesGlad

• takida
    lemonina skrev 2012-07-17 15:14:24 följande:
    Ok rond TVÅ!!!

jag säger:

"Vet du vad? ett tips! Om du bara vill ligga med tjejer så fortsättningsvis får du nog jobba lite mer på dina öppningsfraser och inte vara så pang på rödbetan. Tjejer gillar att bli förförda. Ja visst du ser bra ut och detta går säkert hem hos några men inte hos mig. :)"

då svarar han : " Jag sökte ingen ligg har redan kk"     

Ska man skratta eller gråta!?  
    Idioter finns det gott om! 
  • takida

Om några timmar ska jag iväg på dejtGlad för kors i taket den verkar bli avSkrattande

• takida
    Ernst Hugo skrev 2012-07-17 15:41:18 följande:
    Lycka till Glad En HP-dejt eller?
    Yep, ett lammkött från HPSkrattande
  • takida
    Madida skrev 2012-07-17 15:48:42 följande:
    Du sköter dig stumpan!
    Har ju inget val, får ju dig efter mig annarsFlört
  • takida
    Madida skrev 2012-07-17 15:52:49 följande:
    De flesta skulle älska att ha mig efter sig, det vet du va?
    Jag är inte som alla andraKyssFlört
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!