• takida

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Nu har vi semester så nu drar vi ut på äventyr! Vi ska ha så roligt att jag inte kommer hinna tänka på grabbs:)

• takida

Colan: förstår att du är förvirrad om det är en pojke du pratar med och inte en man....;)

• takida

Tjoho: Ja jag har hört av honom, men saker har komplicerats därav vändningen i tonen. Men han är en riktigt bra kille så nu kan jag bara vänta och hoppas att det går min väg.

• takida
    Madida skrev 2012-07-24 22:10:46 följande:
    Nepp, inte en enda. Funderar fortf på det där med 2 mån celibat  
    Värt att prova, inte för att det kom nåt gott ur mitt celibat men kanske funkar bättre för dig!
  • takida
    Smecker skrev 2012-07-25 08:50:09 följande:
    Nej, men vem kan tänka sig att ha sex med vem som helst?

Ok, jag tar tillbaks det, det finns nog en och annan herre på FL som enbart går efter 3+2-regeln.. Obestämd
    Sex med vem som helst kan jag inte tänka mig men måste absolut inte ha känslor för personen men fysisk attraktion är ett måste. Men för min del så blir däremot sexet bättre om det är känslor inblandat. Så funkar jag, oftast iaf ska tilläggas. 
  • takida

Om någon behöver tid att tänka igenom saker hur lång tid är rimlig att ge personen ifråga innan man hör av sig på nytt? 
    Vill ge honom tiden han behöver samtidigt som jag bara vill höra av mig och visa mitt intresse.

• takida
    Niklas2k skrev 2012-07-25 09:49:25 följande:
    Min erfarenhet säger mig att om någon ber om tid.... så slutar det sällan bra.
    Jo tack jag vetRynkar på näsan
    Normalt sätt skulle jag sagt tack och hej direkt men vet varför han behöver tid och hade jag varit i hans sits så hade jag gjort samma sak. Och kanske att tiden för en gångs skull går min väg? 
  • takida

Tjoho: såklart jag inte lägger mitt liv på vänt under tiden han tänker. Tänker mer hur länge jag ska ha hoppet kvar att det kan bli fler träffar. Chansen att han vill ses mer är ändå 50/50

• takida

Lemonina: ha så kul ikväll och gör inget som jag inte skulle ha gjort;)
    Tjoho: Det är inte huruvida det kändes rätt med mig som är grejen utan är rätt säker på att han kände samma. Men ibland händer oväntade saker som sätter igång tankarna.

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!