Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!
Nu har vi semester så nu drar vi ut på äventyr! Vi ska ha så roligt att jag inte kommer hinna tänka på grabbs:)
Nu har vi semester så nu drar vi ut på äventyr! Vi ska ha så roligt att jag inte kommer hinna tänka på grabbs:)
Colan: förstår att du är förvirrad om det är en pojke du pratar med och inte en man....;)
Tjoho: Ja jag har hört av honom, men saker har komplicerats därav vändningen i tonen. Men han är en riktigt bra kille så nu kan jag bara vänta och hoppas att det går min väg.
Heej

Om någon behöver tid att tänka igenom saker hur lång tid är rimlig att ge personen ifråga innan man hör av sig på nytt?
Vill ge honom tiden han behöver samtidigt som jag bara vill höra av mig och visa mitt intresse.

Tjoho: såklart jag inte lägger mitt liv på vänt under tiden han tänker. Tänker mer hur länge jag ska ha hoppet kvar att det kan bli fler träffar. Chansen att han vill ses mer är ändå 50/50
Lemonina: ha så kul ikväll och gör inget som jag inte skulle ha gjort;)
Tjoho: Det är inte huruvida det kändes rätt med mig som är grejen utan är rätt säker på att han kände samma. Men ibland händer oväntade saker som sätter igång tankarna.