• takida

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Smecker skrev 2012-07-26 19:40:50 följande:
    Det där är ganska självklart. Men ibland vet man det på förhand, och då kanske det är schysst att båda vet det. Så att säga.
    Ja precis. Vi är helt överens.
  • takida

Idag när jag var och handlade så såg jag en kille jag mailat med för bra länge sen. Han var riktigt snygg men han nobbade mig redan innan vi kom så långt som en dejt. Hoppas han kände igen mig och insåg vilket stort misstag det var för hans delFlört

• takida
    lemonina skrev 2012-07-26 22:51:53 följande:
    HAHA ja hoppas det:D Du var säkert jätte het och han tänkte "fan alltså hon är ju en puma"Skrattande
    PrecisSkrattande
  • takida
    Madida skrev 2012-07-26 23:00:52 följande:
    Hahaha! Skön inställning.

Jag var och handlade igår och kände mig rätt söt. Lång vit kjol, rött linne med vita prickar och röda sandaletter. Och mitt hår utsläppt. Jodå, kände mig attraktiv. Stötte ihop med en och samma kille på flera ställen i affären och till slut log jag och sa några små ord till honom.
    Gick ut till bilen, fortfarande nöjd tills jag ser mig själv i fönstret. Då har jag en rejäl svart fläck på vänster bröst och en ännu större svart fläck på min kjol. jag måste ha stött i bilen när jag klev ur.
    Så där gick jag runt och kände mig vacker när jag egentligen bara såg pinsamt skitig ut   
    HahaSkrattande men tänk ändå hur han måste ha tänkt. Vilken brud med grym utstrålning trots att hon har skitiga kläder. Hon måste vara nöjd med sig självGlad
  • takida
    Ernst Hugo skrev 2012-07-26 23:07:35 följande:
    Man behöver inte ljuga, bara vara såpass vårdslös med sanningen att man fångar den uppmärksamhet som behövs Glad
    Ibland talar du i gåtor Glad
  • takida
    Ernst Hugo skrev 2012-07-26 23:12:26 följande:
    Jag vet Solig det är jag & Yoda vi är nämligen lika gamla *L*
  • takida

Haha, en kille som har kondylom som namn på dejtsidan. Ojoj vad sugen jag blir på att dejta honomFlört

• takida
    lemonina skrev 2012-07-26 23:22:15 följande:
    Ja men det är väl jätte bra om han skulle ha sagt så istället för att ignoreraGlad om han menar det såklart!
    Precis. Man skriver sånt om man menar det annars räcker det med ett kort tack men nej tack. Det är lite det jag är rädd för med han jag dejtade att han inte vågar säga rent ut att han inte vill träffa mig igen utan istället låter mig tro att han vill träffa mig mer beroende på hur läget ligger. 

Men oavsett så har mina tankar på honom skingrats lite de sista dagarna vilket känns braGlad
    Tycker vi här kan tumma på att vi ska vara mer raka och ärliga med våra intentioner och vad vi tycker och känner!
  • takida
    Ernst Hugo skrev 2012-07-26 23:41:05 följande:
    Tänker att man kan säga tack, men nej tack genom att lägga fram sig själv som problemet oavsett om det är sant eller ej. Det gör det lättare för den andre att inte fundera på sin egna eventuella otillräcklighet.

Talar jag i gåtor igen? Flört  
    Det är inte dig det är fel på utan mig, hahaSkrattande
    Jag uppskattar mer sanningen att du var helt enkelt inget för mig. Klart och tydligt kan inte misstolkas på något sätt och inger inga som helst falska förhoppningar. 
  • takida
    Vanilla ice queen skrev 2012-07-26 23:46:24 följande:
    Åh vad skönt för dig vännen Jo den tummar vi på
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!