• takida

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Anonym (tjoho!) skrev 2012-07-20 17:48:13 följande:
    Tyvärr har jag märkt att killar gärna låter det rinna ut i sanden om de inte är intresserade, har i och för sig bara ett sådant exempel själv då jag inte dejtat så länge men tjejkompisar har ofta varit med om det..
    Tror det är så överlag ja för både tjejer och killar. Hade killen varit intresserad så ja då hade han hört av sig. En ganska enkel ekvation egentligen men ändå så hoppas man ju. 
  • takida
    Anonym (tjoho!) skrev 2012-07-20 17:46:30 följande:
    Ja, nu smsade han och lät gullig och trevlig som han gjorde tidigare innan vi träffades. Snacka om att han svänger, från kall ton och inga frågor till att skriva något gulligt och flera frågor om hur jag har det osv. Ska bli intressant hur det blir när vi ses och om han går med mig i stan eller direkt smugglar in mig i lägenheten (om han skulle ha någon annan tjej vill säga)
    Har ni bestämt när ni ska ses?
  • takida

Efter semestern kan jag lova att jag kommer flörta med vår nye chaufförFlört
    Han ser riktigt trevlig ut och lite flört i vardagen är då aldrig felSkrattande

• takida

Verkar som att det flyttat in ännu en snygg kille på min gård:) Vem vet ser vi honom imon så lär vi bjuda upp honom på ett glas vin:)

• takida

V: kan inte annat än att hålla med dig, fullt normalt att dejta flera samtidigt:)

• takida

Nu tänkte jag sova lite, har haft en grymt rolig dag och kväll. Vet inte riktigt hur det gick till men tydligen har jag lyckats få till en irl date också:)

• takida
    Näckrosen skrev 2012-07-22 07:37:30 följande:
    Takida: hur råkar man få till en date? Låter kul!

Lycka till!
    Vanilla ice queen skrev 2012-07-22 12:01:34 följande:
    Takida: hahaha härligt

Näckrosen: Man råkar genom att hitta en bra hångelkille men inte riktigt ha tid att ta hem honom och så lämnar man sitt nummer och så ringer han och bjuder ut en Hahaha! Har också en sån på g. Sen om det var samma förlopp för Takida vet jag inte
    Ungefär så ja VanillaSkrattande förutom att vi inte hånglade med varann. Men shit va han limmade på mig, han blev helt såld stackarnFlört
    Han skickade sms till mig så fort han vaknade och ville ses idag, men han får allt vänta en vecka iaf. 
  • takida
    Smecker skrev 2012-07-22 19:13:03 följande:
    Inget som inte går att fixa med en pappåse.

Skämt åsido, en fin insida spiller över på utseendet. Träffa honom och se om det kan vara något. Om du efter ett tag inser att tanken på honom svettig och flåsande ovanpå dig inte funkar så tja..
    Kan inte annat än instämma. Träffa honom och se, han kanske är super charmig irlGlad
  • takida
    lemonina skrev 2012-07-22 20:33:48 följande:
    Fluffig?? HAHA tänker på någon hårig liten dunboll. Men du menar övervikt eller?Skrattande
    Hahaha, jag tänkte ungefär sammaSkrattande
    Fluffig vilken omskrivning:) 
  • takida
    Vanilla ice queen skrev 2012-07-22 20:56:53 följande:
    Lemonina och Takida: Hahaha ja hår har jag inget emot men just fluffighet går bort med ett undantag fast det var som sagt knappt märkbart från början
    Jag dras överlag till killar som är åt det magra hållet. Biffiga killar som hänger på gymmet är inte riktigt min melodi. Men en kille jag träffat några gånger är däremot 190 lång och säkert 100 kilo, lite fluff och lite muskler kombinerat. Men han var ju bara så störtskön så kontentan av det hela är att i långa loppet så är ju personligheten det viktigaste även om man så klart måste bli attraherad av personen ifråga. 
    Men gissa om jag kände mig yttepytteliten tillsammans med honomGlad
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!