Inlägg från: Vanilla ice queen |Visa alla inlägg
  • Vanilla ice queen

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Lemmo: Så du är också lite pysslig i köket idag. Haha jag har mani i köket just nu. Köttfärspiroger blev det idag

Gah vad vi ska leta lämpliga herrar i götet! Jag är sjukt kärlekskrank just nu av ngn anledning. Kanske är all sliskig julromantik;))
    Jag har inte heller tränat på hela helgen blev bara 3 vändor till gymmet denna vecka... Men i morgon ska jag pressa vikter på gymmet och löpa som en galopphäst på speed Men idag kör jag nog på din linje med söndags vila

• Vanilla ice queen

MHB: Nämen hej! Jodå, NS är of the market men annars är det nog som vanligt här Hur går det för dig då? Fortfarande icke singel?

• Vanilla ice queen

CM: Härligt Åhh kan sakna gemenskapen i stallet när jag hade häst. Vi hade julmorgonsritt och red ut i snön hela stallgänget Kom ihåg hur mysigt det var att rida utan sadel och på täcket på hästen och sticka in fingrarna under täcket vid manken. Sen värmde vi glögg och åt pepparkakor i klubbhuset *mys*

• Vanilla ice queen

CM: Rider ni runt till grannar då eller? Du bor alltså med stall och grejjer. Jag bodde i stan när jag hade min häst (hyrde boxplatts) så mina päron fick köra ut mig till min Pärla Hade varit mysigt att kunna gå ut till henne när man velat istället

• Vanilla ice queen

CM: Åh gammal man alltså Men klart de blir älsklingar

Blää kan någon motivera mig till att ta på mig skorna och gå till gymmet!!! Vill inte ut i slasket *brrr*.

• Vanilla ice queen

CM: Tack! Råkade sätta igång min träningslista på spotify och lite NOFX satte fart på mig är på g nu

Ulfsas: krya på dig!!!

• Vanilla ice queen

Fy hellskotta vad soft det är att träna egentligen. Ni vet den där känslan av mjölsyra så man nästan men bara nästan vill kräkas!!! *pussar på mina osynliga biseps*

• Vanilla ice queen

Takida: Ut å spring med dig!!!

Lemmo: Då är vi duktiga hela gänget då

Ligger och kollar Greys och käkar aladdinask Varför plockar de bort alla goda bitar för?!

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!