Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!
L: vad ska jag säga om dejten? Tja den var helt ok på ett sätt riktigt bra på ett annat. Men ändå ingen kille för mig.
L: vad ska jag säga om dejten? Tja den var helt ok på ett sätt riktigt bra på ett annat. Men ändå ingen kille för mig.
Var du så skrämmande på dejten M att du inte tror att han skulle våga röra dig? Haha:)
Min dejt hade nog gärna gett dig en massage för han hade då inga problem med närkontakt.
Visma: nej för på skulle jag inte kalla att han var. Han var alldeles för eftertänksam och inte vidare pratglad kanske, eller så var han mest bara blyg.
Smecker: jag har rätt bra koll på både vad jag vill ha och vad jag inte vill ha. Men hur det skulle begränsa eller göra mitt urval lättare det vet jag inte.
Jag har det riktigt nice i huvudstaden:)
Stockholm Pride var allt en upplevelse.
Avslutade veckan med lite hångel i Stockholm. Vilken vecka, haha.

Blä
Killen jag föll för höll sitt löfte och hörde av sig synd bara att han väljer att satsa på att försöka hitta tillbaka till sitt ex. Jag förespråkar ärlighet och det är det allra bästa men just nu suger det fett!
Tack va söta ni är:)
Jag är helt övertygad om att jag nån gång kommer hitta rätt och allt det där. Men just nu så känner jag mest bara att han är en riktigt bra kille och han tyckte ju desamma:( Men vi träffades vid fel tidpunkt dessvärre:(
Ibland suger livet men jag går inte under för det som tur är:)