Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!
Starchild81: Tur att jag har ett ansikte i profilen då
Starchild81: Tur att jag har ett ansikte i profilen då
Starchild81: Spännande! Nu blir man ju nyfiken!!!
Haha jag har aldrig varit på tråkig dejt. Har förvisso bara varit på två. Men båda har inefattat flygresor och övernattning
Fast man kanske ska ta sig i kragen och testa vanlig svenne banan kaffe dejt någon gång...
Eller goasthunting med kaffe i en bil mitt i natten i skogen!!! Fast kan hända att man som tjej skulle bli lite nervös om en kille man aldrig träffat drog ut en i skogen mitt i natten förvisso...
Smecker:Hahaha
Smeckar: meh ansikte, skelett haha ... Fattar du?
Smecker: aha, fint
Va? Vanilla what?!
Aha tom cruse och Radiohead
Har ett stycke ihärdig 22åring som vill gå på date. Well han bor ( hör och häpna ) inte i Finland
Han är jättesöt men WTF 22liksom. Jag har förklarat att jag har barn och fyller 30 men han vill ses iaf. Funderar helt ärligt på att ge honom en chans... Fy, när jag var 18år var han liksom 11år. Känns skumt!
Alltså om några från tråden har lust att träffas och diskutera singel/nätdating/dating -livet ( eller vad som i största allmänhet) över lite mat och/eller vin runt Stockholmsområdet så är jag helt klart med på noterna. Jag har inga singelvänner kvar. De är gifta, sambos eller separerade nykära och i nya förhållanden. Haha bara jag som är vanartig!