Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!
Åh barnkalas lät ju snäppet vassare faktigst:))
Åh barnkalas lät ju snäppet vassare faktigst:))
Smecker: hahaha det lät trevligt:)
Mina vänner har föreslagit att vi ska hyra ett hus i London och köra en monopolrunda i London på min 30årsdag. Haha men det kommer resultera i fullt ös medvetslös!
Jag har mailat Mumintrollet! Jag saknar honom iaf som vän. Tror att vänner är smartaste alternativet faktigst. Nu återstår det att se hur han ställer sig till det... och hur stolt han är... Fy nervös och undrar om jag gjorde rätt nu://
Bellis79: Hitta något kreativt att pyssla med när tankedipparna kommer så du tänker på något annat.
Fast iof kanske jag inte är den bästa att ge råd som precis lätt desperat försöker ta upp kontakten med killen jag klippte kontakten med för 1,5 vecka sen *skratt*
Starkt av dig Bellis
Men den här träffen i Gbg finns det någon info om den? Vad är det tänkt att ni ska hitte på? Får man hänga med på ett hörn om man är snäll? Inboxa gärna om ni ej vill skriva i tråden:))
Josun: För att man som kvinna får ca 20flirtar, mellan 5-40inbox/dag och man inte hinner. Man kollar snabbt och är det inte intressant kollar man vidare. Jag svarar på kanske 1av 10 inbox och har just nu kontakt med 5herrar och då hinner man inte skriva till fler... Man har ju liksom ett liv också. Så ta inte illa vid dig utan kör på bara
Starchild: Hahaha jepp då hade jag svarat, arg som ett bi!
Väntar med spänning på resultatet på undersökningen
Hopp, då har man kontakt med mumin igen då. Vi tänkte att vi i alla fall kunde vara vänner
Well, känns bra och så får det väll bli så då
Men jag tänker bara vara vänner iaf fram till sommaren då man kanske kan få till lite längre tid tillsamans.
Nu ska jag läsa ikapp lite
Gillar nya appen btw!!!