Anonym (Bored) skrev 2011-10-26 11:21:19 följande:
Det verkar inte riktigt som ni är kapabla att förstå problematiken här...
Jag vill INTE ha en kvinna som vill ha sex på första dejten men detta kan jag ju inte veta såvida hon inte inbjuder till detta vid det tillfället. Att vi har sex på första dejten diskvalificerar alltså kvinnan omedelbart men för att "testet" skall räknas kan jag ju inte vara den som säger nej eller hur? Hur skall jag annars veta om hon tillhör de lössläppta kvinnor jag inte vill ha i mitt liv?
Sedan förstår jag inte varför ni drar in mitt beteende i det hela. Jag söker ju inte en som är som jag för då kunde jag ju lika gärna förblivit ensam.
Jag tror inte ni vill förstå helt enkelt för vad jag söker är en kvinna att dela resten av mitt liv med.
Men räcker det inte då att du när du märker att det barkar åt sex hållet, säga nej tack. .. utan du MÅSTE verkligen ha sex med alla du träffar.
Skulle det inte vara ärligare från din sida att tacka nej och sen gå på dejt med nån annan istället?
Men du svarar väl så att som kille så vill du ha sex och tackar inte nej till de tillfällen du får... men då är du ju inte bättre än tjejerna.
Tänk om tjejerna har samma mål med dejten, att testa dig. Och de dagen efter tänker "nähä, så hände det igen, jag träffar bara killar som vill ha sex och de vill jag inte ha ett förhållande med"
Om du säger nej, att du inte vill ha sex på första dejten så kanske den tjejen blir jätteimponerad av dig och vill träffas mer utan sex i första hand?