uniMog skrev 2011-10-26 13:03:00 följande:
Jag träffade ju mitt lammkött för... Ja vi började väl prata för en månad sen ungefär. Sen dess har jag inte sett någon annan. Det är sådär löjligt rosenskimrande och allt bara funkar :)
Vi skrev till varandra samtidigt på HP och redan efter hans första svar till mig så kände jag att det var något speciellt. Han är fullständigt fantastisk och inte alls vad jag trodde att jag ville ha :)
hihi kul att höra! på vilket sätt var han inte den du trodde du ville ha??
Jag börjar fastna lite för den här 11 år äldre killen fast vi inte ens träffats....jag har nog skärmat mig lite för att jag varit rädd för åldern men nu känner jag att jag nog hellre vill ha en äldre person eftersom det känns som alla jag pratat med i min egen ålder är så jäkla omogna (visst finns det mogna killar som är yngre också men jag generaliserar nu...).
jag känner att jag varit väldigt fokuserad på ålder, utseende och allt sånt istället för att verkligen leta efter Mr Right! jag är nog lite inne på att ha nåt att "visa upp" för mitt x när jag helt plötsligt vaknade upp och insåg att det är ju för fan inte honom som jag ska impa på! Jag vill ha någon att leva mitt liv med!! Han får tycka vad han vill, det har han inte att göra med. Jag vill ha någon som gör mig lycklig!
Jag har nog inte riktigt vaknat upp ur min separationsbubbla förrän nu! Tragiskt men sant!