• takida

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Madida skrev 2012-08-13 22:11:00 följande:
    Dejt avklarad - check!
    Med lammköttet?Skrattande
  • takida
    cajsasmamma skrev 2012-08-13 21:12:52 följande:
    Jag fick denna av en kompis häromdagen , och den passar rätt så bra på mig

Haha, den passar bra på mig medSkrattande
  • takida
    Madida skrev 2012-08-13 22:25:26 följande:
    Inte dejt med lammköttet. Utan med en helt ny förmåga, 6 år äldre än jag dessutom

det var en bra dejt, klart över förväntan. Men det kanske beror på att jag hade låga förväntningar då han inte alls matchar mina "krav"  
    Bra som i att du vill träffa honom igen? 
  • takida

Jag skulle ju ha en dejt idag men det blev ingen, kändes rätt skönt att han inte hörde av sig så jag bara kunde vara hemma och slappa istället. 

• takida
    Madida skrev 2012-08-13 22:52:56 följande:

Ja det vill jag. Får hoppas att han delar den lusten
    Väntar med spänning på fortsättningenGlad
  • takida
    Racer x skrev 2012-08-13 22:59:28 följande:
    Börjar få en begynnande stalker efter mig. 4 besök än så länge.
    OjojojSkrattande
  • takida
    Madida skrev 2012-08-13 23:03:29 följande:

Vi får väl hålla tummen och se hur det blir
    När vi skildes åt så sa han att han hade haft trevligt och att jag gärna fick höra av mig ikväll. Jag sa detsamma till honom  
    Tänker du höra av dig eller vänta in honom? 
  • takida

Kitkat: Jag har också skrivit ungefär så som Vanilla föreslog, jag vill hellre ha ett klart nej än att gå runt och fundera över om han vill träffas mer eller ej. Inte för att jag fått det svaret jag vill ha men fått ett svar iaf. Försöker att leva upp till det själv också. Läste något vettigt att man kan ju råka på att stöta på människor man dejtat i andra sammanhang och då är det alltid bra att ha avslutat på ett bra sätt.

• takida

Vet att några av er är på Badoo´s sida. Fick höra idag att det är en uttalad liggasida, är det de? 

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!