• takida

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Haha, idag höll jag på att bryta ihop totalt framför kundernaSkrattande vi har en tant som är milt sagt lite speciell och tar sån tid på sig att det inte är klokt sen måste varorna ligga precis som hon vill annars blir hon skogstokig. Jag skrattar inombords bara jag ser henne men när de andra kunderna också börjar dra på smilbanden är det svårt att hålla sig. Tillslut var det en annan kund som släppte en kommentar som tur var så var hon precis klar så jag
    tog mig snabbt ut på lagret och tårarna bara sprutade och jag vek mig dubbelSkrattande
    Det är kul att jobbaGlad

• takida
    Vanilla ice queen skrev 2012-08-08 18:24:55 följande:
    Hey, Eskilstuna tjejer är det inget fel på heller. Däremot killarna...
    Men hallå, brudarna från Göteborg ska vi inte snacka om. De har allt någo väldigt speciellt, eller iaf vissaFlört
  • takida
    lemonina skrev 2012-08-08 18:25:49 följande:
    Ok jag behöver hjälp! Vad tycker ni, helt ärligt nu. Är lacktajts helt fel just nu? Inte för att jag bryr mig om senaste trenderna och har aldrig gjort. Men vill inte se ut som jag inte varit utanför dörren sedan 90-talet. Glad
    Hm, jag är tjejen utan koll så du ska kanske inte lyssna på mig men jag kör på det ibland, snyggt som tusanGlad
  • takida
    Night sky skrev 2012-08-08 18:37:18 följande:
    Åh jag är så glad. Nu är det bara fyra dagar kvar tills det är dags för mig att åka hem igen!
    Borta bra men hemma bästGlad
  • takida
    Night sky skrev 2012-08-08 18:42:08 följande:
    Oja och sen är det en dejt som lockar! Drömmer
    Ja jag kan nästan höra bröllopsklockorna ringaFlört
  • takida
    Madida skrev 2012-08-08 21:59:09 följande:
    Jag skulle nog ödmjukt vilja påstå att de mest fantastiska kvinnorna bor i Malmö. 
    Jag har en tendens att hitta riktigt fina män i Gbg eller Sthlm. Kanske borde flytta?! 
    Ja flytta till Göteborg, inget att tveka påSkrattande
  • takida
    Madida skrev 2012-08-08 22:05:33 följande:
    Ja det finns ju ett par riktiga godingar i och runt Gbg så..ja...
    Fixa nytt jobb till mig? 
    Ja det är inga problem alls vi behöver alltid folk såGlad
  • takida
    Madida skrev 2012-08-08 22:10:20 följande:
    Hmm, vill jag jobba med det du jobbar med? Vet inte vad du jobbar med ju
    Hahaha, det vet jag ju inte om du vill men jag jobbar i butik iafSkrattande
  • takida
    Madida skrev 2012-08-08 22:18:33 följande:
    Vilken typ av butik? Mat? Kläder? Prylar? Åhh, sexleksaker?
    Vi har en sexleksaksbutik i närheten av där jag bor och jag har funderat på att fråga om de behöver extrapersonal. Hade tyckt det var lite roligt. 
    Nej ingen sexbutik för mig inteSkrattande
    Den enda typ av butik som är rolig att jobba i och där det händer lite om dagarna, mataffär såklartGlad
  • takida
    Madida skrev 2012-08-08 22:41:11 följande:
    Hmm, svårt att se mig i en mataffär. Fast ja, jag har ju jobbat i en bokhandel och det var rätt trevligt. Men jag tror ni har många psykiskt funktionshindrade i Gbg som skulle behöva min hjälp
    Ja det finns det säkert så se nu till att masa dig hitSkrattande
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!