• takida

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Näckrosen skrev 2012-08-11 21:49:05 följande:
    Jag vill ha lite mer på fötterna innan jag ringer polisen...
    Kan vara jag som inte uppfattat rätt det han skriver,,,
    Du kan ju alltid ringa och rådfråga polisen precis som Vanilla skriver. Hoppas du missuppfattat honom. 
  • takida
    Näckrosen skrev 2012-08-11 21:50:17 följande:
    Framför allt undrar jag för att veta om jag har tillräckligt mkt uppgifter för att de ska kunna hitta vem han är.
    Men försök att få hans nummer då, säg att du vill ringa honom eller nåt. 
  • takida
    Vanilla ice queen skrev 2012-08-11 21:26:54 följande:
    Min ganska så pryda syster tyckte ändå att jag skulle lämna en lapp i min "en trappa ner" kolegas fack.Förklarade läget för henne om hur jag kanske inte borde med tanke på att jag redan gjort ett par rundor på jobbet redan men hon tyckte killen lät jättemysig och tyckte absolut jag skulle köra på det, oväntat att komma från henne så nu har jag faktigst seriösa funderingar på det!
    Go for it! Skrattande en mer eller mindre spelar ju ingen rollFlört
  • takida
    Vanilla ice queen skrev 2012-08-11 22:57:28 följande:
    Haha jag tror faktigst att jag ska det Fast fy om jag blir nobbad för en dejt, pinsamt att jobba då fast wtf det pallar jag, fixar ju att umgås med februarikillen trotts alla turer där så det lär inte vara några problem! jag gört´t!
    Risken att få nobben är smällar man får ta ibland. Men han är en dåre om han nobbar dig. 
  • takida
    Vanilla ice queen skrev 2012-08-12 00:02:36 följande:

Nästa vecka när jag jobbar Fast är det kanske bättre att sticka den i handen på honom, eller änu värre, fråga rakt ut. Huwa, det sistnämnda ger mig kalla kårar men då får man ju svar direkt och skulle det bli för jobbigt så är jag ju ändå på sjukhuset och psyk ASG! Ska fråga nästa vecka det har jag bestämt men hur är frågan. Knäppisen har inte FB annars hade ju saken varit enkel...

Fy chansfrågning var ingen höjdare kom jag ihåg hahaha!  Fy vad taskigt inför alla!!! Det är fan enklare att vara vuxen!
    Haha, då finns jag redan psykSkrattande Klockrent ju!
  • takida
    Näckrosen skrev 2012-08-12 00:10:34 följande:
    Tyvärr verkar mina misstankar vara sanna. Men jag får inte tillräckligt med uppgifter för polisen att jobba med.Skrikandes
    Har du pratat med polisen? 
  • takida
    Vanilla ice queen skrev 2012-08-12 00:20:05 följande:
    Han är en lungn, fin ödmjuk och ordentligt kille. han skulle garanterat inte göra någon grej av att tacka nej. En sånkille jag faller för. Han är inte dirket blyg men ger sken av att vara det men väljer nog snarare sina ord. Men vi har en del gemensamt som vi pratat om så det är inga problem. Fast min kolega har sagt att jag måste sluta ragga på dessa killar för att jag kommer att krossa dom men hitills är det ju de som krossat mig... Vår psykiatriker berättade att det finns tre typer av människor när det kommer till förhållanden och jag tillhör katgorin "bad" och dras tydligtvis till kategorin "sad" enligt honom och jag har detta lite i bakhuvudet faktigst.Man ska tydligtvis hitta någon i sin egen kategori för att det ska fungera. Men om jag skulle hitta någon som mig så skulle jag leva i ett konstant kaos hahaha. Så jag håller mig till mina snälla, lugna, småtöntiga pojkar med hundvalpsögon
    Så han menar lite på att lika barn leka bäst? 
    Vilken är den tredje kategorin då?  Vilken tillhör jag tro? Glad
  • takida
    Vanilla ice queen skrev 2012-08-12 00:31:18 följande:

Mad är sista kategorin. det är mer neurotiska mänsikor drama queens (misstänker att denna kategori är de som hänger i #fy är han otrogen för att han tittar på porr" trådarna du är Bad helt klart av det jag vet om dig vilket blivit en del ! Lika barn leker bäst enligt denna teori och det stämmer nog tror jag
    Haha, är jag bad:) Det kan jag leva medSkrattande
  • takida
    Vanilla ice queen skrev 2012-08-12 00:38:53 följande:
    hahaha vattumän som inte vill binda sig stämmer ju inte alls in på dig LemoninaDrömmerTyst hahaha! Jag är lejon och ramlar alltid kär i skorpioner vilket ska vara en hemsk matchning. Nu tror jag inte direkt på sånt men har läst en del

Ja jag är ganska bad tror jag (och då menas det ju inte i sängen). inte för att jag är elak utan för att jag är impulsiv och gör precis vad jag själv tycker. Är rätt kass på att kompromissa och kör nog lätt över folk som inte kan stå upp för sin åsikt. Så ur den synvinkeln i ett förhållande så kör jag nog över S personligheterna rakt av. 
    Mitt ex var skorpion bortsett från det har jag ingen aning om vilket stjärntecken killarna jag dejtar har. Har noll koll på sånt som allt annatFlört
  • takida
    Vanilla ice queen skrev 2012-08-12 00:55:54 följande:

Hahaha jag hade inte haft koll om det inte var för att en vän till mig gör analyser utifrån ens födelsedatum och tid och berättar för mig att min sjuka dragning till skorpioner är dålig hahaha! Hon sa även innan jag berättat när jag fyllde år att "dig behöver jag inte ens gissa, lejon ut i fingertopparna" hahaha hon fick mig lite intresserad där
    Ohh, henne måste jag ju nästan få träffaSkrattande för det är onekligen ett intressant ämne
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!