Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!
Vanilla ice queen skrev 2012-08-10 22:50:02 följande:
Det är nog enkelt att skriva oanständigheter bakom skärmen

Kolla bara här på FL, hur många knäppa människor finns dte inte här när man läser i trådarna? Hahaha känns inte som jag träffat någon sådan irl (ja ok några) och typ hälften av alla tjejer på forumet verkar vara neurotiska kontrollfreaks som tycker det är otrohet om maken typ skulle sitta på samma toastol som en annan tjej (ok en liiiiten överdrift från min sida kanske) men har läst massor med sånna där trådar som "Min man gjorde ditten och datten (helt normala saker) är det otrohet"? och sen står det svar "Japp" Jepp" "Ja jag skulle inte tycka det är OK" osv. Ok nu har jag snöat in på dessa trådar bara för att det riktigt kryper i min ryggrad av irritation när jag läser dem hahaha.

Ja de trådarna är roliga att läsa

min kille tittade på en tjej! han är otrogen, haha
lemonina skrev 2012-08-10 22:51:02 följande:
HAHA men jösses. Låter som samma killar som jag träffar på, på nätet. Men nej jag brukar inte få frågan efter fem minuter på krogen tack o lov.

Nä just den frågan har jag inte fått på krogen, där är snarare frågan efter en blick: ska vi gå hem till dig eller mig?
Madida skrev 2012-08-10 22:52:39 följande:
Visst är det intressant?! Undra vad det beror på egentligen. Frågan du fick är rätt vanlig, den har jag också fårr många gånger. Likaså vilken bh-storlek jag har, vilken min favoritställning är, när jag hade sex senast o.s.v.
Otroligt charmigt!
Det handlar väl om att det är enkelt att fråga i skrift, svarar man inte så går de på nästa bara. Men ja, frågan är vanlig bland många andra konstiga frågor man får med jämna mellanrum.