• takida

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Vanilla ice queen skrev 2012-08-10 22:50:02 följande:

Det är nog enkelt att skriva oanständigheter bakom skärmen Kolla bara här på FL, hur många knäppa människor finns dte inte här när man läser i trådarna? Hahaha känns inte som jag träffat någon sådan irl (ja ok några) och typ hälften av alla tjejer på forumet verkar vara neurotiska kontrollfreaks som tycker det är otrohet om maken typ skulle sitta på samma toastol som en annan tjej (ok en liiiiten överdrift från min sida kanske) men har läst massor med sånna där trådar som "Min man gjorde ditten och datten (helt normala saker) är det otrohet"? och sen står det svar "Japp" Jepp" "Ja jag skulle inte tycka det är OK"  osv. Ok nu har jag snöat in på dessa trådar bara för att det riktigt kryper i min ryggrad av irritation när jag läser dem hahaha.
    Ja de trådarna är roliga att läsaSkrattande min kille tittade på en tjej! han är otrogen, haha
    lemonina skrev 2012-08-10 22:51:02 följande:

HAHA men jösses. Låter som samma killar som jag träffar på, på nätet. Men nej jag brukar inte få frågan efter fem minuter på krogen tack o lov. Skrattande
    Nä just den frågan har jag inte fått på krogen, där är snarare frågan efter en blick: ska vi gå hem till dig eller mig? 

Madida skrev 2012-08-10 22:52:39 följande:
    Visst är det intressant?! Undra vad det beror på egentligen. Frågan du fick är rätt vanlig, den har jag också fårr många gånger. Likaså vilken bh-storlek jag har, vilken min favoritställning är, när jag hade sex senast o.s.v.
    Otroligt charmigt! 
    Det handlar väl om att det är enkelt att fråga i skrift, svarar man inte så går de på nästa bara. Men ja, frågan är vanlig bland många andra konstiga frågor man får med jämna mellanrum. 
  • takida
    Vanilla ice queen skrev 2012-08-10 22:56:15 följande:

Jo jag gör ju det tyvärr, vågar alltså men ska ligga lite lågt med tanke på att jag känner att jag gjort mitt på jobbet på det området. Men känner jag att jag absolut vill gå ut med honom så går jag ner och lägger en lapp i hans fack Ok det är inte så modigt men ändå
    Ja det skadar väl inte att ta det lugnt på jobbet en periodGlad
    Och jo även en lapp i facket är modigt, du outar ju ditt intresse för honom och det är det inte alla som vågar. 
  • takida
    Vanilla ice queen skrev 2012-08-10 23:38:18 följande:

Jag kände rent spontant att det var lite mesigt med lapp i facket men det är vad jag vågar typ. Fast egentligen är det ju dumt för efteråt så kommer man ju gå och ha ångest om lappen kommit fram, om han läst den och varför han ev inte skulle svara haha. Så smartast är att ge honom en lapp med nummer personligen fast det är jag faktigst inte helt säker på att jag vågar dock. Fast som sagt, hålla mig lite cool på jobbet ett tag är nog en bra ide
    Vi har en riktig hunk på företagetTungan ute men han jobbar på kontoret så honom ser man väldigt sällan tyvärr men han kanske kommer till mig nästa vecka. Och då lär jag flörta lite oskyldigt, jag tror allt att han har ett gott öga till mig också men han är upptagen tyvärr annars hade jag allt lagt in en liten stöt. Inte för att jag tror att han skulle nappa för han har garanterat hört talas om mina erövringar på företaget, men det var ju länge sen så det borde väl vara preskiberat vid det här lagetObestämd
  • takida
    lemonina skrev 2012-08-11 00:21:26 följande:
    Jag har en date på OnsdagSkrattande
    YehSkrattande
  • takida
    lemonina skrev 2012-08-11 00:24:41 följande:

Haha naughty Takida Flört Lite oskyldigt flirtande är väl inte så farligt. Men om det inte kan leda till något mer är det väl kanske inte så kul. 
    Jo det är precis lika kul att flörta även om det inte kan leda till någotSkrattande
  • takida

L: kul med dejt nästa vecka!
    Jag har också en, dejt nummer två med en kille. Får se om jag får mer kläm på honom efter den.
    Idag lyser solen här hemma så blir en dag på stranden för mig och sonen:) Har laddat med pannkakor och solkräm.

• takida

L: det är en av killarna jag träffade förra veckan. Första dejten var den som var både bra och mindre bra. Han är trevlig men lite svår att lära känna tror jag, men tänkte att jag ger honom en chans till för att se om han blir lite lättare.
    Så kladdkake dejten allså:) Bakar du en åt honom så lär han falla för dig på direkten då! Haha

• takida
    Cocacola skrev 2012-08-11 20:56:21 följande:
    Var på dejt i natt.
    Vanilla ice queen skrev 2012-08-11 20:59:27 följande:

Spontan sova över dejt eller inplanerat? Bra? Snygg? Tell us!!!
    Ja inte hålla oss på halster nu colan, vi är nyfikna här vet du välSkrattande

• takida
    Näckrosen skrev 2012-08-11 19:58:51 följande:
    Vilka människor det finns på HP...
    En kille som jag började skriva med i morse, som inte är min typ alls och kommer inte bli. frågade en del konstigt... Och jag svarade konstigt för att han skulle ledsna...
    Han: vad jobbar du med
    Jag: kontor/administration
    H: låter det att jobba där då
    J: om det låter??? Ja, lite tangentknatter och en och annan telefon.
    H: vad ska du göra idag
    J: luncha med min KK och mysa med mina barn.
    H: det låter bra

Känner bara att han inte läser vad jag skriver... *skratt*
    Hahaha, killen verkar ha full koll på vad du skriverSkrattande
  • takida
    Night sky skrev 2012-08-11 21:08:25 följande:
    Åhå! Berätta!
    Är det nedräkning för din del nu NS? Snart dags för dejt? Glad
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!