Inlägg från: Smecker |Visa alla inlägg
  • Smecker

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Anonym (cocacola) skrev 2012-04-04 11:01:18 följande:
    Men jag är en otålig liten dam så det skulle nog gå bättre för honom om han inte vägde orden på guldvåg varje gång, så han mejlade lite oftare... Nu verkar han för osäker.

Hahahaha.. damned if he does, damned if he doesn't.

Men för all del, låt killarna göra allt förarbetet, det garanterar ju att det blir som du vill. Eller kanske inte..
    Är du bara pantad eller är du dum i huvudet på riktigt?
  • Smecker
    Anonym (cocacola) skrev 2012-04-04 11:29:33 följande:
    Har aldrig påstått att jag är lätt att ha att göra med ha, ha... Flört Det vore inte snällt...

Vem har sagt att jag låter killarna göra allt? Flört Det beror ju på hur intresserad jag är...   
    Det vore inte snällt att vara lätt att ha att göra med? That's a new one..

Jaså? Hur länge har du varit singel? Hur länge har du dejtat? Hur många gånger har du inte låtit killarna göra allt?
  • Smecker
    Anonym (cocacola) skrev 2012-04-04 12:20:29 följande:
    Haha.. nej jag sa att det inte vore snällt att PÅSTÅ att jag är lätt att ha att göra med, eller alltid snäll för den delen. En av de vanligaste kommentarerna jag får är "du verkar vara så söt och snäll" Ha, småilskt nervvrak snarare...

Tja, det är väl några veckor...   Skrattande Både när det gäller singellivet och dejtandet... och sistnämnda är jag inte säker på att du har att göra med, men det beror ju lite på hur du definierar "låtit killarna göra allt" Vad f-n tror du att jag gör egentligen? Men jag föröker ju för f-n ta det lite lugnt iaf, drar till mig fel sorts killar annars...  
    Hahahahaha.. nej man skall inte vara snäll Skrattande

Låtit killarna göra allt = sköta allt raggande. Det där "andra" skiter jag i, det är helt din ensak Flört

Tänkte på det här inlägget:
    Anonym (cocacola) skrev 2012-04-04 11:01:18 följande:
    Har för övrigt blivit utbjuden på en annan dejt, mycket välformulerad inbjudan ha, ha...   Den killen väljer sina ord med omsorg när han skriver till mig, det gillar jag... Men jag är en otålig liten dam så det skulle nog gå bättre för honom om han inte vägde orden på guldvåg varje gång, så han mejlade lite oftare... Nu verkar han för osäker.
    Du kanske skall styra upp det hela lite? Så det går lite bättre för ER? Drömmer
  • Smecker
    Vanilla ice queen skrev 2012-04-04 12:19:27 följande:
    Idag är det ett år sedan jag kläckte för exmaken att jag ville skilja mig. Jisses, vad fort det gått. Detta har varit det värsta och samtidigt ett väldigt bra år. Men fy fasiken vad jobbigt det var för ett år sedan att sätta sig ner med en väldigt ovetande make.
    Oj, blixt från klar himmel? För mig och exet var det tack och lov ett gemensamt beslut, inte helt oväntat.
  • Smecker
    Vanilla ice queen skrev 2012-04-04 12:30:23 följande:
    Smecker: ja för honom var det blixt från klar himmel följt av några dagar i fosterställning. Hade varit skönt om han hade varit med på noterna
    Tja.. hintade du inte om att något kanske inte var bra i ert äktenskap?
  • Smecker
    Vanilla ice queen skrev 2012-04-04 12:36:11 följande:
    Smecker: jo ett halvår innan frågade jag om han tyckte att rådgivning skulle vara ngt men det tyckte han lät onödigt. Annars nä.
    Var det enda förvarningen han fick?! Nämnde du varför du frågade om han tyckte att rådgivning skulle vara något, ett halvår innan..?
  • Smecker
    Anonym (cocacola) skrev 2012-04-04 12:37:50 följande:
    Nja, det tror jag inte att jag gör, men du får gärna utveckla det där lite. Hur går det till när killarna sköter allt raggande menar du? Drömmer   och tur för dig att du skiter i det där andra för det har du inte med att göra heller Skrattande
    Man är helt enkelt passiv och låter killarna vara de som driver på det hela. Tyvärr ingen ovanlig sjukdom bland kvinnor.
  • Smecker
    Vanilla ice queen skrev 2012-04-04 12:54:49 följande:
    Cocacola: alltså hmm ja mycket möjligt.

Smecker: Kommer faktigtst inte ihåg mer än att jag trodde han fattade att det inte var bra. Han var svartsjuk och kontrollerande vilket jag inte trivdes med så blixt från klar himmel var nog ändå ett bra sätt.
    Svårt att vara väldigt observant om du inte sänder rätt signaler.. Tungan ute

Ja det är inte alltid negativt. Jag ger absolut tummen ner för svartsjuk och kontrollerande, det är sattyg i mina ögon.
  • Smecker
    Anonym (cocacola) skrev 2012-04-04 13:05:45 följande:
    Ha, ha... Är visserligen rätt kass på att våga ta första steget (men det händer), men har killen väl vågat skriva (eller flirta det händer ju att jag bestämmer mig för att mejla tillbaka) så kan jag nog vara rätt pådrivande, om jag vill...  Men det är ju en balansgång det där...  Är ju nyfiken på vem jag mejlar med lixom Skrattande
    Mhm.. ja du ser själv.
  • Smecker
    Madida skrev 2012-04-04 13:18:25 följande:
    Skärpning i tråden! Nu när jag är tillbaka får ni ta hänsyn till att jag inte kan våga online hela tiden. Alltså får ni inte skriva mer än vad jag orkar och hinner med att läsa ikapp. Och tänkt på att jag främst hinner surfa från mobilen så allt tar längre tid

Nä! Och vad skall du göra åt det? {#emotions_dlg.djavulsk}
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!